Skal dobling komme automatisk, eller i etterkant? har disse fra mandag, og lurer på om det må purres, eller om de kommer.
Er du påmeldt skulle CPH-MAN kommet med doble poeng umiddelbart. Har du screenshot av påmeldingen til kampanjen kan du bare sende det til SAS sammen med krav om doble poeng på den flighten
Kun europeisk ja? Sånn går det når jeg ikke leser vilkår Har screenshot, så får sende til diamondmailen
Jeg er så oppgitt over SAS. 100% sikker på at jeg registrerte meg, og tok screenshot. Men, jeg ødela mobilen på samme ferieturen som jeg var da jeg gjorde registreringen. Og fant ut for sent at screenshots var ikke med i automatisk backup. Helt forferdelig opplegg
Ikke om man tar en t/r Stockholm? Trodde det kun var fks OSL-ARN som ikke telte om man dro videre fra ARN.
I «double up» kampanjen er alt premium/biz, untatt flights innad i Skandinavia. Så om du flyr OSL-ARN-BER, vil du få double på ARN-BER, men ikke på OSL-ARN. Så har man jo den der 10 legs kampanjen i tillegg, der teller jo alt.
Her er et eksempel på hvordan det ble med en tur til AMS via ARN i business og eco flex (til samme pris som business faktisk) på vei hjem.
Lurer på om grunnen til unntaket er at folk ikke skal reise OSL-ARN-CPH-Destinasjon Men det gjør vel noen uansett på grunn av 10 legs-kampanjen
Ville ha sendt bilde, og all forståelse for at du spør - det ville jeg også gjort. Jeg registrerte på 23.12, men glemte screenshot selv også Når det er sagt, kampanjen har ikke passet meg uansett. Derimot håper jeg de leverer på 18.12 (var det vel?) løftene om 15k etter 10 flights. Håper det løser seg for deg!
Da kan jeg presentere en oppskrift på å få riktig EB-poeng fra leie hos Hertz i SAS julekalender (jeg har endte opp med overkompensasjon, men ikke tenkt til å ta den kampen med Hertz): 1 Ikke send inn krav via SAS nettsider om Hertz leiebil 2 ikke send e-post til ebretro 3 ikke send inn krav via Hertz poengoppfølgingsnettside 4 ikke send e-post til Hertz poengoppfølgings e-post 5 send e-post til Hertz kundeservice i Norge 6 purr 3 ganger 7 få et svar om at de ikke kan hjelpe 8 send en bønn om at noen tar tak i dette 9 noen tar tak og eskalerer til Danmark 10 noen i Danmark tar tak og eskalerer til USA 11 USA svarer foreløpig 12 USA svarer halvveis riktig og be om mer info 13 USA følger opp utleiestasjon i Portugal 14 USA bekrefter bonuspoeng som skal ta en drøy uke 15 purr på også nivåpoeng 16 USA sender et rart misforstått svar om nivåpoeng 17 vent en drøy uke 18 det kommer poeng (i fire bolker på litt merkelige datoer) Norsk kundeservice tok etter hvert tak etter noen alvorsord og det fantes oppegående mennesker i USA. Tidsmessig hadde det nok lønt seg å jobbe i oppvasken på McDonoalds og kjøpe bonuspoeng.
Andre som tok skjermbilde i dark mode? Virker som at både email og eurobonusnummer er tom men mistenker at det er pga dark mode. Gir jo ikke mening at den skal være vellykket med tomme felt
Samme her. Screenshot via sas sin app er tomt, men så det først i ettertid. Regner med at det løser seg uansett.
La til en ekstra legg til reisen i dag slik at jeg kunne nå julekalender kampanjen men ble likevel overrasket når de ekstra 15k poengene tikket inn automatisk, skulle ikke tro det var så smertefritt men veldig godt å se
Fikk en uventet og uønsket re-routing med mellomlanding i CPH. Det gir 15k bonusen, om SAS IT får det til. Jeg ville uansett passert threshold om 3 dager. Men gull hvis det virker bokstavelig talt gull sikret fornyet i halvannet år
Fortsatt 3 uker igjen av perioden og 648 poeng mangler på å fornye Diamond. Julekalender hjalp, håper den hjelper like mye neste år.
Godt å se at det funker. Er ferdig med leg 10 om en god times tid når jeg lander i Oslo så håper på det samme. Men skulle vi ikke få både bonus og nivåpoeng på denne? Doble poeng har kommet inn som de skal rett etter landing hver eneste gang