SAS kan kundeservice! =D Hipp hipp!

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CaptainPoint, 03. mars 2015.

1. CaptainPoint

CaptainPoint EBD, Livsnyter, Reisesyk, Happyface, Karma

Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Javell folkens!
    I dag e dagen for å legge inn litt skrøyt om SAS, oppi alt det faens flykaoset så e ude å "flyr"

Sko en tur til Gdansk, Mandag 2 Mars, STV-CPH-GDN (samme strekninga hjemigjen 6 timer etterpå)
    Men etter en melding om at flyet va kannselert noen timer tidligere fra CPH, så dro jeg alikevel til CPH.
    Fikk jo gratis frokost åg i SAS Pluss vettu, så gårsje glipp av den ;)

Fikk da beskjed om at det ikke gikk noen fly til Gdansk, så ble booka om til økonomi klasse hjemigjen, selv om jeg hadde PLuss bilett.

Varte flyforbanna resten av dagen etter masse om å men.
    Hensikten med turen var jo bare å sanka inn litt over 3500 poeng som jeg mangla for å kvallifisere til Diamant status som jeg endelig fikk etterhært i dag da, ( kommer tilbake til hvordan, bare dra denne tråden litt lenger) ;)

Venta 3 timer i København, før jeg dro meg gjennom en totalt 5 timers tur til Stavanger, gååååååsj, gje meg kaffe, endelig, takk! =D

(Traff på ei flyvertinne på flyet hjem fra Copenhagen åg, så jeg har sogla litt på etter mangen flotte bilder på Instagram av na) Skammkult at hu sko jobba på samma fly! =D

Ingen 10.000 metersklubb på denne strekninga, trenge merr tid til sånt ;)

Meen så, jaja, landa på Oslo, og sko ringe kundeservice, neida, svenskene tar telefonen å sier systemet er nede, nei kødde du svare jeg, " ja jag ser sånn her, sier svensken" ok, greit! Trøtt, lei og forbanna!

(Labbe til innenriksloungen og forsyne meg med noen glass øl i 2 timene jeg sko vente der, gåsj, må på dass åg....(ut av loungen) tetak...
    Ringe en gang til 2 timer senere til kundeservice, ennå svikt der en plass får jeg hørre!

Ringe tilbake i dag...YEs! En nordmann på kundeservice, så jeg tydelig hørte på han at han hadde erfaring med en gang! =D

Fikk refundert hele biletten, og attpåtil di siste ca 3500 poengene jeg mangla, GRATIS! Og Diamant statusen ble oppdatert av fyren på kundeservice på minuttet over samtalen! =D
    SAS e selskapet for meg, utrolig flinke til å ordne opp, og attpåtill litt ekstra, så di ska ha for det!

Dagen redda, og Las Vegas i 19 Mars skal jeg åg, så dette blir bra! =) =)

Takk for meg! ;)

Last edited: 03. mars 2015
  2. Are

Are EBD InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,900
    Bonuspoeng:
    113
    Godt å se at det er noen positive tilbakemeldinger også fra SAS kundeservice :)

Flemming Poulsen liker dette
  3. petterfp94

petterfp94 Medlem

Likes mottatt:
    9
    Bonuspoeng:
    8
    Genialt! Sendte inn en "klage" på mail igår, håper jeg får noenlunde samme respons som du fikk!

4. CaptainPoint

Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Ja det er bare å sende inn klager, og ta å ring inn og fortell kundebehandleren at du har noe å klage på, og eventuelt viss du skal få reffundert med kansellering, så fortell at du har sendt inn klage i tillegg, og spør personen om han/hun kan purre på den.
    Så skal det hjelpe på, var sånn jeg gjor, og ble fikset opp under minuttet =) =)

5. Flemming Poulsen

Flemming Poulsen Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,208
    Bonuspoeng:
    113
    Godt at høre om de positive oplevelser også :)

6. TGjr64

TGjr64 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    SÅ BRA - tror det er lurt å legge seg i selen om dagen - nå er det enkelt å hanke over Norwegian kunder :)

7. CaptainPoint

Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Ja det hjalp på det, slapp å ta en tur etterpå denne, til bare for å nå grensa på poengene, men fikk en gratis tur utenom det vanlige, pluss frokost og gratis poeng attpåtil på SAS sin regning =)

Del denne siden