SAS-kontoen borte etter eurobonus sammenslåing

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rushhour, 28. febr 2019.

  1. Rushhour

    Rushhour Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Fant ut at jeg hadde to eurobonus kontoer. Ringte service og forklarte situasjonen. Han sa han overfører de poengene til den nyeste eurobonus (den som jeg fikk opp når jeg logger inn med min epost).

    Men ser nå at jeg får at bruker med min epostadresse ikke finnes og får ikke logget inn. Har noen erfart slik tidligere? Har de klart å slette alt?
     
  2. Bonusolsen

    Bonusolsen Medlem

    Innlegg:
    170
    Likes mottatt:
    614
    Bonuspoeng:
    93
    Min samboer opplevde det samme. De må bare knytte den nye kontoen din opp mot din vanlige epost. Ring dem så ordner det seg!
     
    Rushhour liker dette
  3. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    Riktig passord osv? Stor bokstav først?
     
  4. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,216
    Likes mottatt:
    17,278
    Bonuspoeng:
    293
    Er Ikke alle som har stor bokstav først i passordet :)
     
    alexfins, joskje, flying_all and 2 others like this.
  5. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,003
    Bonuspoeng:
    183
    hehe. nevnte bare en feil jeg hadde da jeg ikke kom meg inn på SAS kontoen min. Søren, nå må jeg bytte :rolleyes:
     
    Xflipper liker dette
  6. Rushhour

    Rushhour Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    I utgangspunktet skulle de overføre poengene fra "gammel" EB til ny EB som hadde riktig epost-adresse. Men ja får ringe dem, og håpe det ikke er slettet ..
     
  7. Rushhour

    Rushhour Nytt Medlem

    Innlegg:
    29
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Bare enn oppdatering i tilfelle noen får samme problem.

    Jeg ringte igjen idag, og da fikk jeg beskjed om at de hadde gjort det motsatte av det de sa; dvs. de lukket det nye og beholdt det gamle nummeret. De måtte sende meg ny sikkerhetskode via e-post og jeg måtte logge meg inn igjen via "har Eurobonus allerede" og lagre informasjonen på nytt.
     

Del denne siden