Fant ut at jeg hadde to eurobonus kontoer. Ringte service og forklarte situasjonen. Han sa han overfører de poengene til den nyeste eurobonus (den som jeg fikk opp når jeg logger inn med min epost). Men ser nå at jeg får at bruker med min epostadresse ikke finnes og får ikke logget inn. Har noen erfart slik tidligere? Har de klart å slette alt?
Min samboer opplevde det samme. De må bare knytte den nye kontoen din opp mot din vanlige epost. Ring dem så ordner det seg!
hehe. nevnte bare en feil jeg hadde da jeg ikke kom meg inn på SAS kontoen min. Søren, nå må jeg bytte
I utgangspunktet skulle de overføre poengene fra "gammel" EB til ny EB som hadde riktig epost-adresse. Men ja får ringe dem, og håpe det ikke er slettet ..
Bare enn oppdatering i tilfelle noen får samme problem. Jeg ringte igjen idag, og da fikk jeg beskjed om at de hadde gjort det motsatte av det de sa; dvs. de lukket det nye og beholdt det gamle nummeret. De måtte sende meg ny sikkerhetskode via e-post og jeg måtte logge meg inn igjen via "har Eurobonus allerede" og lagre informasjonen på nytt.