SAS Kundesenter

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Hayq, 10. aug 2017.

  1. Robert H

    Robert H Senior Medlem

    Innlegg:
    675
    Likes mottatt:
    2,109
    Bonuspoeng:
    93
    For bestilling av CT er nummeret 64 81 60 99 - har aldri opplevd å vente mer enn noen få minutter. Forøvrig har jeg blandete erfaringer med 05400, noen ganger går det kjapt og greit, andre ganger forstår man at det er best å legge på og prøve igjen senere. Og siden jeg hverken har gull- eller diamantkort, slipper jeg å ergre meg over lang ventetid ved å bruke de dedikerte mailadressene. Chat-funksjonen har jeg gitt opp.

    Litt på siden - et par anekdotiske erfaringer: De siste dagene har jeg hatt noen småting som måtte ordnes både hos TAP og QR, og ved å bruke selskapenes standardmail fikk jeg først et automatisk svar om at saken var mottatt, og deretter et skikkelig svar fra et menneske som faktisk ordnet opp - og i begge tilfeller tok det mindre enn 12 timer. Det skal føyes til at QR for et par år siden var beryktet for å bruke ukesvis på å besvare mail, men min erfaring er at kundeservice der har blitt mye bedre, og ikke minst mer smidig.

    Kjære TAP og QR: Vær så snill - kom til Norge - vi har to selskaper som synes kunder er noe plunder og heft, så vi trenger noen nye som faktisk har lyst til å leke med oss, og som synes det er gøy med ivrige kunder.
     
  2. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,824
    Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Danske konger har normalt vært fulle, gale eller begge deler. Og nå har en franskfødt prinsgemal lyst til å føye seg inn i deres rekker.

    Greit, back to topic...
     
    Kristian, anders82 and Stuttfeiten like this.
  3. RemiWM

    RemiWM Aktivt Medlem

    Innlegg:
    313
    Likes mottatt:
    236
    Bonuspoeng:
    43
    Prøvde chatten igjen i dag. Nå står det endelig hvilket nummer i køen man er, men... Det er et stort MEN:

    Kom inn som nr. 23 i køen. Det gikk raskt nedover til nr. 1 i køen (ca. 10 min.), så ble jeg plutselig nr. 3 og nr. 11 og nr. 13 igjen. Så ble jeg nr. 1 igjen etter ca. 30 min venting.
    Fikk så tildelt kundebehandler. Begynte å skrive og ca. 10 sek inn i samtalen avsluttet SAS chatten pga inaktivitet!
    Hva pokker er det som skjer?
     
  4. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,611
    Likes mottatt:
    4,040
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan er det med 04500, merker at sent på kveld og natt så kommer jeg til engelsktalende. Er det en egen åpningstid for skandinavisktalende kundeservice?

    Og jobber engelsk/skandinavisk på «likt system», altså med samme funksjonalitet og samme muligheter?
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

    Innlegg:
    13,359
    Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Personlig synes jeg de engelsktalende er mer serviceinnstilt og kunnskapsrike enn dagtidfolket..
     
  6. Scandipendler

    Scandipendler Veteran

    Innlegg:
    1,824
    Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. Jeg pleier som oftest å drøye til utpå kvelden før jeg ringer. Sjelden jeg har hatt noe behov for å rive meg i håret av service og kunnskap hos de engelsktalende, motsatt dagtidsfolket.
     

Del denne siden