Sas kundeservice mail?

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Lta, 21. aug 2017.

  1. Lta

    Lta Nytt Medlem

    Innlegg:
    11
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg får vel gi en oppdatering til:)

    Reisen vel gjennomført. Pass sjekket både til og fra Italia, så ville ikke reist uten riktige navn på billetten.

    Spedbarnsbilletten lot seg slette ved innsjekk Flesland, så der ordnet det seg i hvert fall, og jeg fikk reise tilbake...

    Sendte i dag klage til SAS, hvorpå jeg fikk nesten umiddelbart svar tilbake (3 timer), med avslag. Nok en gang føler man seg godt behandlet, og at noen har gjort skikkelig arbeid...

    Klage sendt videre til Transportklagenemda. Om jeg ingenting får, skal SAS i hvert fall få jobbe for pengene.. Evnen og viljen til å finne løsninger virker totalt fraværende, og enhver grunn til å bestille med full cost carrier (i den grad SAS kan kalles det) isf for eksempel Norwegian synes ikke å være til stede.

    På den positive siden kan nevnes at EBG fikk meg foran køen i Bologna, hele familien på lounge på Kastrup og alle tre bagasjene først på båndet i Bergen.
     

Del denne siden