Fått tilbakemelding om at det er samme risiko om de slår de sammen en om man gjør det selv. Mistet for et par uker siden 2stk biz til California i det sorte hull Aldri tidligere skjedd, jeg gråter fortsatt
Dette har alltid fungert tidligere. Men et eller annet rart har skjedd med Sas bonusbilletter seneste ukene. Akkurat som de nå kun har lagt ut 2stk i go 365 dager tidligere. Samt at man ikke kan endre en booking inne på sas.no
Dette gjør jo SAS Mastercard, og Fly Premium enda mer verdiløst enn det i mine øyne er. Glad jeg skrotet kortet, og holdt meg til en kombinasjon av Amex og Shell-MC
Oppdatering: Fikk svar fra dansk gullmail, det trengs at en av vei blir avbestilt og venter om de dukker opp igjen. Jeg tenker at biz-produkter er viktigere om natta enn på dag? For meg med gullstatus har jeg lounge-tilgang, ekstra bagasje, prioritert ombord osv. Så forskjellen mellom Go og Biz er sete, tror dere at det er bedre å gå fra Biz til Go på dagsfly enn nattfly, i tilfelle de dukker ikke opp igjen.
Kan du sjekke seat alert? Altså akkurat på rute der du mistet biz, det kan være fordi noen andre har reservert sete, det vil si solgt i andres bonusprogram som for eksempel lufthansa-gruppen miles and more eller at noen kjøpte biz på cash etter du bestilte og før du kansellerte bookingen.
Bekrefter at biz setene ikke slapp ut igjen. Nå til dere som vil få en tur retur pris på biz, frarådes. Da de kommer tilbake ikke før en mystisk dato som IT har, (kanskje de har dato engang?). MEN, hvis dere vil 100% sikker på biz tur-retur, da må dere belage dere på enveis-pris hver. Greit det, opp med humøret! Jeg har biz på OSL-HND, men Go i HND-OSL med gullfordeler. Så ikke verdens undergang og får 20 000 poeng ekstra i retur på nedgradering. Så totalt 100 000 poeng i retur som jeg tenker å spare det til å booke en tur til Stillehavet i 2023
på awardhacks ligger det ute 9/9/9 på et lass av avganger 16/8/22, men prøver man å booke de, kommer det bare opp feilmeldinger, og ingen SAS Bonus billetter tilgjengelig.
Det er mulig de har kuttet tilgjengelighet, men så lenge de istedetfor tilbyr vanlige billetter til en poengpris som er under bonusbillettpris og samtidig teller poeng og gir legs, så klager ikke jeg