SAS Loungen i AES legges ned

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av titocosta, 30. mai 2018.

1. flying_all

flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

Likes mottatt:
    7,006
    Bonuspoeng:
    183
    Bor i Ålesund og har over 100 flights fra den flyplassen.

Har brukt loungen maks 5 ganger, der er bare boller, brus, frukt og kaffe. Ikke er det sunt heller og sittekomforten (som nevnt tidligere) er dårlig og det er mye bedre stoler og sitteplasser utenfor loungen.

Man føler også litt at man sitter på utstilling inni et bur da 50% av veggene er store vinduer rett ut til resten av folket ved gate, som skal være med på samme flyvningen.

Bruker ikke den og vil dessverre ikke savne den heller :)

2. October

October Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,332
    Bonuspoeng:
    93
    Da var det offisielt:

«På grunn av et lavt antall besøkende, vil SAS stenge Café-loungene i Ålesund og Luleå. I stedet vil vi fokusere på å forbedre og investere i SAS Lounge-fordeler på våre mest populære destinasjoner samt SAS Fast Track. Reisende kan se frem til en nyoppusset SAS Lounge i København som åpner i slutten av 2018 og videre forbedringer på SAS Next Generation Lounge i Oslo og loungene i Paris, New York og Chicago.»

3. Scandipendler

Scandipendler Veteran

Likes mottatt:
    2,240
    Bonuspoeng:
    113
    Er det bare jeg som gyser litt når SAS bebuder "videre forbedringer"?

4. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    SAS Fast Track... jaja... den stengte typ 18:45 sist jeg var på CPH og køen var enorm sammen med resten av bermen :( Personen på CPH Fast Lane eller hva det heter igjen der leste frustrasjonen på hele meg å slapp oss igjennom (takk Gud)! Så hvis dem skal kutte i Lounge tilbudet og heller gå for f.eks SAS Fast Track er det veldig fint at det faktisk er åpent når man reiser!!!

kaaai and Xflipper like this.

Del denne siden