SAS markedsfører muligheten for å kjøpe ledig nabosete.

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Christian, 25. sept 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk akkurat en e-post fra SAS corporate booking om at en nå kan kjøpe ledig nabosete i Pluss for kr 1000 innenriks og 1500 til Europa/Norden. I Go koster det det samme som billigste tigjengelige billett, minus skatter og avgifter. Spesielt i Go kan jo dette være en god deal. Imildertid ser det ut som at dette må gjøres pr telefon, og da skal de sikkert ha bookinggebyr for å gjøre det. Er den da flere som reiser sammen blir det jo fort litt kroner siden de tar 150 kr i gebyr pr billett.

    Når det gjleder prisen i Pluss vil jeg nok heller gjøre to separate bookinger og kreditere den ene billetten til et annet bonusprogram enn SAS. (En fikk iallfall ikke tidligere poeng for to seter på samme flight).
     
    tommy777 and Fnate like this.
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    1500,- for ledig midtsete til f.eks Spania, Tel Aviv eller Kanariøyene er jo en no-brainer.

    Jeg kjøper den uten å blunke.
     
  3. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God ide, men som vanlig gjør SAS det utrolig vanskelig dersom man må gjøre dette via telefon. Trodde alt skulle bli utrolig mye enklere??

    Jeg synes dog at alle som er booket i Busines Class bookingklasser burde få slippe å betale dette gebyret
     
  5. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    La oss nå se hvordan den nye hjemmesiden blir først. Hadde blitt veldig overrasket vist Aanby la til masse bra funksjonalittet på den nåværende hjemmesiden, 1-2 mnd før den skal skrotes....
     
    RoadKing and tommy777 like this.
  6. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Fint hvis man kunne få bonuspoeng også for det ledige setet man kjøper da. Hvis man kjøper 2 seter i GO til samme pris som en vanlig billett, burde vel det være rimelig nok?
     
  7. Keanwolf

    Keanwolf Guest

    Takk for informasjon, svært nyttig.
     
  8. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Bare sånn til info så var jeg i kontakt med SAS angående dette for en tid tilbake og fikk svar tilbake fra gull mailen at dette KUN kunne bestilles samtidig som man booket billetter og kunne ikke bestilles i ettertid.
     

Del denne siden