SAS materiell

Tråd i 'Reisebrev' startet av RoadKing, 10. april 2015.

  1. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag denne uken kl 10:05 reiste jeg fra Oslo til München med SK4759. Med en utrolig skitten 737-800 maskin.

    Jeg syns det er rett og slett pinlig å bli satt ombord i en maskin som er så møkkete at lommene har sørgerender. Det stakkars kabinpersonalet (som forøvrig gjorde en utmerket jobb) må ha vært flaue på SAS sine vegne. Jeg ville iallefall vært det, hadde jeg vært dem.

    Kabinen som sådan og flykroppen ga egentlig ikke uttrykk for at det var en sliten maskin, men setene var så til de grader slitne og skitne at det fikk meg til å undres på om jeg faktisk satt på et fly med et flyselskap som opererer i vest europa.

    Jeg har reist over verden og sett mye rart, av både flyselskap og annet. Men makan...

    Jeg håper at kabinpersonalet rapporterer dette til sin ledelse, de kan ikke bruke slike fly i trafikk.

    Det var ikke bare, bare å laste opp bilde her. Håper dere ser det.
     
    OttoL and Brunello like this.
  2. Dash

    Dash Medlem

    Innlegg:
    160
    Likes mottatt:
    95
    Bonuspoeng:
    28
    LN-RRF, Med kallenavn LN-rrForferdelig.

    Men helt enig. Tragisk.
     
  3. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Ser ikke bildet ditt, men iflg flightradar var det LN-RRF som gjorde denne flighten.

    En "beryktet" maskin sammen med sine brødre/søsken LN-RRE og RRG - maskiner som egentlig skulle til Air Europa.

    Har reist med de alle. Skinnsetene er ikke akkurat vakre, og jeg synes personlig ikke noe om komforten i disse setene.
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Bare å håpe for oss som skal på tur i mai at charterflyet ikke er LN-RRE, RRF eller RRG :oops:
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    [​IMG]
    Aha, så det er et kjent fenomen. Nuvel, da har man vel bestemt seg for ikke å gjøre noe med det, antar at disse maskinene er reservemaskiner da.

    Skjønner ikke hvor bildet har blitt av. Nuvel, så får man greie seg uten.
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
  7. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Ok, det var ikke heeeeeeelt intuitivt det her, men nå har jeg vel skjønt det :).
    Sorry at feil del av bildet er skarpt.
     

Del denne siden