SAS MC og fly premium

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Jce77, 24. jan 2019.

Tags:
  1. Jce77

    Jce77 Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Hei dere.

    Har anskaffet SAS MC samt SAS AE Elite.
    Hos SAS MC kvalifiserer jeg til fly premium med PLUS billetter for GO pris i hele verden.
    Jeg har sølvnivå pr i dag og pt ca 100.000 poeng på konto

    Nå prøver jeg å finne bonusbilletter for meg og min bedre halvdel med avreise 24.6 +/- en dag eller tre
    og hjemreise rundt 12.7.
    Destinasjon kan være enten SFO, LAX eller SAN. Til nøden kan LAS fungere også.

    Er det slik at muligheter for å finne bonusbilletter her er ganske slim, for jeg klarer ikke å finne en eneste en ved søk hos SAS.NO
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det er nok dessverre lite å få tak i, og spesielt midt i prime time ferietid. Spesielt hvis du er nødt til å begrense søket ditt til SAS' rutenett. Hvis du kan søke på *A og, så er det mer (men dyrere) muligheter.
     
    Jce77 liker dette
  3. Jce77

    Jce77 Nytt Medlem

    Innlegg:
    6
    Likes mottatt:
    6
    Bonuspoeng:
    3
    Takk for svar @RoadKing !
    Når du skriver *a tenker du da på andre selskaper i Star Alliance?
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Det stemmer.
     
    Jce77 liker dette
  5. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Et raskt søk på https://travelhacks.azurewebsites.net/ viser at du kommer deg til BOS eller EWR fra CPH (må kjøpe tilslutning til CPH separat).

    Nå har jeg ikke noen stor erfaring med bonusbilletter hos SAS til USA, men vestkysten er nesten klink umulig hos BA og de har jo vesentlig flere avganger dit enn SK så jeg er ikke overrasket over at det er lite å hente av bonusbilletter til vestkysten.

    Hvis du tenker deg at du skal ha flere turer i fremtiden ville jeg kanskje spart poengene og kombinert det med en companion ticket fra AMEX, og det er jo nok av fine tråder her inne hvor en kan lese seg opp på slikt :)
     
  6. Crom83

    Crom83 Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    77
    Bonuspoeng:
    28
    Eg bestilte billetter til EWR frå CPH. Sjølv om det var ledige bonusbillettar frå BGO til CPH den aktuelle dagen, så fekk eg ikkje booka (pga. ulike bookingklasser, Plus/Business).

    Fekk imidlertid ordna det per telefon, og fekk bakt det inn i same poengsum, dvs. 60.000. Så Jce77, du vil nok få booka billett heile vegen frå Noreg til USA.
     
    Leon liker dette
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183

    Legges ut ofte billetter 4 mnd før, men rundt ferie er det litt verre. Det er ofte betre å søke frå ARN og CPH, då tilslutningsbilletter er litt verre.
    Om du har CT, så skal eg kansellere 4billetter med OS i dei tider.
     
  8. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,315
    Likes mottatt:
    12,263
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg så bare på en fredag og da er det jo ikke akkurat flust med bonusbilletter fra BGO til CPH. My bad.
     

Del denne siden