Lover veldig bra for fremtidige reiser over dammen. Går all in for companionbillett med AmEx Eurobonuskortet.
Verdt å merke seg at antall businesseter går ned med 2 på 330 og hele 6 seter på 340. I tillegg går nok etterspørselen betraktelig opp med ett veldig bra produkt, så det å få tak i bonusseter blir neppe lettere dessverre
Jeg synes faktisk setene i Plus ser veldig komfortable ut. Siden sitteputa heller bakover vil man trolig "synke" bedre ned i setet, og ikke skli fremover med rumpa når stolryggen felles bakover.
Eller: Når produktet blir mer attraktivt, kan prisen settes opp - noe som gjør at etterspørselen går ned og antall bonusseter blir konstant
Forventer at bredden i Go og Plus er cirka som i dag. Business med Thomson Vantage XL setet blir minimum 23".
Det er kanonbra, SAS går fra en av de dårligste business setene til en av markedsledende over dammen. Kvantesprang!
Plus setene er vist samme som Cathay Pacific bruker og de har fått mye ros for dem på nettet, så dette er en klar upgrade for Plus passasjerene også.
Ser ut som at kun front row får legrest på Plus-setene, mens Plus-setene bakover får en fotstøtte under setet foran... Får satse på at jeg klarer å få fremste rad når jeg reiser Plus.
Nei. Det for tidlig å si, da man ikke vet om det er en 330 eller 340 som skal rekonfigureres først. Dersom det drar ut i tid, kan det tenkes at en av de nye 330ene er den første med de nye setene, og da er det bingo hvilken rute den settes inn på. Sannsynligvis vil den kunne fly alle rutene ut i fra den rulleringen som SAS gjør i dag.
Skal ikke SAS fase ut 330? Har lest tidligere at det er 340 som skal oppgraderes samt at det kommer noen nye fly inn.
Ja, har fått med meg at det leases, men var ikke klar over interiøret. Takk for svar. Kanskje litt off topic, men vet noen her hvordan interiøret der er/blir?