Er tilbud for aksjonærer helt borte nå forresten? Klarer ikke å finne hvor jeg logger inn engang etter at de sist endret websiden
Logget inn nå, og alt ser riktig ut. Kjøpte 10.000 aksjer på et tidspunkt, primært fordi jeg forsto det dithen at man skulle få gode tilbud på billetter fra tid til annen. Så langt har det ikke dukket opp et eneste tilbud. Noen andre som har sett noe?
Det som er aksjonærtilbudet nå er at du får "friends and familiy tilbud " mailen slik jeg forstår det. Jeg har ihvertfall ikke sette noen separate shareholder priser med -10% slik det var tidligere.
Som egentlig er totalt irrelevant da SAS bestemte seg for at det er de x antall med flest aksjer som får gull (og diamant var det vel?). Så om du må kjøpe 101.000 eller 300.000 aksjer er det vel ingen som vet. Det eneste vi vet er at det koster mindre penger for de samme aksjene i dag enn da dette ble lansert
Ja, derfor "kan". Mener å huske disse aksjonærstatustildelingene heller ikke teller mot LTG, så det er nesten rart de tilbyr dette.
Prøver å registrere meg på dette, men får følgende feilmelding. Har noen opplevd noe lignende? Hvem er 'financial institution' i dette tilfellet?
Jeg fikk til slutt registrert det 'manuelt' via kundeservice til VPS/Euronext Lurer på om man får varsel på mail om FF-tilbud? Skjer det med jevne mellomrom?
Takk for svar. Prøvde via nettbanken til Nordea. Får prøve litt senere. Aksjen er så billig nå (billig som i lav kurs, ikke godt kjøp), så tenkte å kjøpe noen aksjer og prøve på den friends and family-saken edit: sikkert noe på kontoen min. sjekket en annen aksje med samme feilmelding.
Les denne før dere eventuelt handler: https://e24.no/boers-og-finans/i/bgQjlB/830-millioner-grunner-til-at-sas-aksjen-kan-gaa-i-null