SAS med targetet gull-tilbud

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av AndersB, 30. sept 2013.

  1. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Tikket inn i mailboksen i dag: Tilbud om gullkort - "reis to t/r mellom Norden og Europa i SAS Plus i oktober så får du gullkort".

    Har selv EBB og en kvalifiserende reise i opptjeningsperioden så langt i år på SAS-kortet.
     
    Fnate liker dette
  2. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,394
    Likes mottatt:
    3,333
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat en mail fra SAS her:

    Mitt gullkort er straks klar, så denne slipper jeg, men uansett ganske bra tilbud. Aner ikke om det er targeted.
     
    Fnate liker dette
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Dette er jo helt sinnsykt bra tilbud, om tilbudet til EBG's opprettholdes.

    Tidligere har man trengt 35 kvalifiserende flights. Nå trenger man 4...
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Hvor billig kan det gjøres?

    Kan du poste link så vi kan forske litt!
     
    AndersB liker dette
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Man bør normalt ikke poste linker til slikt da de inneholder mye personlig info. Tilbudene er nok også targeted, så om du ikke har fått den så er du ikke med i klubben. Jeg har f.eks heller ikke fått det.
     
  6. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Pkt 1) Lurer jeg også på :) (Hadde vært en fin kombo med ClunCarlson 3-stay-tilbudet.)

    Pkt 2: Det er bare sånn racking-link i e-posten, ikke noe anent enn "takk for registrering" på http://www.sas.no/ebkampanje/

    Eneste som står med liten skrift i mailen er:
     
  7. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Det er mulig å finne OSL-PRG for 1849,- i Pluss... Bl.a. neste tirsdag med retur på samme fly...
     
  8. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som har gode kontaktdata for å etterspørre manuell registrering?

    Hva blir utløpstid? Resten av inneværende periode + 1 år?
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Tilbudet er jo targeted så de nytter ikke å ringe. Sier seg selv at du blir gull for inneværende periode + neste
     
  10. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Vel, jeg har manuallt enrolled i mange promoer som har vært targetted. Tar aldri et initielt nei som et nei. YMMV.

    Ad utløpsdato var det en lang tilsvarende diskusjon i januar 2011 da SK promoterte gull til de første 100 med 2 t/r reiser på spesifikke mål i Sverige. Det var stor usikkerhet og uenighet. Se FT/MP. Men jeg er enig i resultatet ditt.
     
  11. TOS

    TOS Senior Medlem

    Innlegg:
    543
    Likes mottatt:
    396
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk også dette tilbudet. Er litt fristet til å ta et par dager i Oslo, og fly t/r Praha et par ganger (alternativt et annet sted hvor Plus-billettene er tilsvarende billig). Å satse på dette fra Tromsø er ikke en spesielt god deal, da det fort blir et par tusen ekstra per rundtur.
     
    tommy777 liker dette
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Nå har jeg vært EBG i 10 av de siste 12 årene. Jeg får ALDRI slike rettede kampanjer fra SAS. Ikke disse poeng challengene, og heller ikke denne. Perioden min gikk ut 31 august, og jeg klarte ikke å rekvalifisere meg, så denne burde jeg jo være absolutt være kvalifisert for. Men neida. Ikke det heller. Hva er det med SAS? Ønsker de meg ikke som kunde eller???
     
    SASDC8 and tommy777 like this.
  13. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Litt usikker på dette. Ny kvalifiseringsperiode starter for meg i morgen. Virker jo helt utrolig at jeg skal være sikret gull ut 2015 mot to reiser i plus?
     
  14. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje de vet at du vil fly rævva av deg neste år for å klare det igjen? ;)

    Targeted offer er noe dritt i det offentlige rom med alle internetforum som man diskuterer slikt. Men selskapene fortsetter selvsagt med det siden de har flotte tools fra McKinsey som analyserer alle kundene deres og alt de gjør. Og når majoriteten av kundene som er target for slik ikke følger med på nett, er nok oppsiden til SAS (og andre) så stor at de kjører på
     
  15. Odd Ivar Jørgensen

    Odd Ivar Jørgensen Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    kjipt... jeg hadde lett hoppet på denne muligheten til EBG ;) men har dessverre ikke fått noe..
     
    Fnate liker dette
  16. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Dersom medlemmer her på forumet (eller andre forum) får dette tilbudet, og ikke benytter det, tenker jeg at noen skylder de som ikke fikk det en runde eller 7 neste gang vi møtes :)
     
    Odd Ivar Jørgensen liker dette
  17. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Vælkømen tel gards!
     
  18. Petter

    Petter Powder hound

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    3
    Fikk det jeg også, og på emailen sto det at jeg hadde 83k poeng. Sjekket EB-siden og der sto det 107k, aka vil enkelt klare kvalifiseringsperioden og ikke trenger å fly to "unødvendige" turer i SAS wrap i oktober :oops: Til dere andre som sliter litt mer, kjør på!
     
  19. Odd Ivar Jørgensen

    Odd Ivar Jørgensen Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    8
    Bonuspoeng:
    3
    Jau.. takk for det ja:)... mye bra lesning her ..
     
  20. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Tommy eller andre med kontakter i EB. Er det mulig å finne ut om disse e-postene er sendt ut feil? Synes det virker for godt til å være sant at jeg skal være sikret gull ut des 2015 med to turer i oktober. Startet ny opptjeningsperiode i dag.
     

Del denne siden