Fikk akkurat en e-post fra SAS der det blant annet stod at det vil komme mange tillegstjenester til GO fremover. Først ut er at at en kjøpe lounge tilgang og betale for ekstra bagasje ved internett check in. Blir spennende å se hva mer som kommer.
Hmm, kjøpe tilleggstjenester på internett som lounge, ekstra bagasje... Har de ikke fått med seg at SAS Plus alt er lansert? Dette er uansett dårlig nytt for alle med status, fordi nå blir det større kamp om f. eks. nødutgangseter, det blir mer vorspielkultur i loungen og enda lengre venting på prioritybagasjen (hvermannsenbagasjen kommer alltid først). Edit: Ellers må jeg få poengtere selvmotsigelsen mellom nyvinningen "Kjøp loungetilgang online" med unntaket om plassbegrensning.
Spørs vel om status snart ikke gir noen spesielle fordeler, uten å måtte betale hver gang for lounge etc :-/
Produktet stykkes opp. Snart vil du trolig få tilbudt 'bundles' når du flyr GO. Delta har kjørt hardt i gang med dette, ved at du kan kjøpe lounge, extra miles, wifi etc i bundles med 'rabatt'. Forskjellen med Plus blir egentlig tydeliggjort da Plus og statuspax får disse gratis og man vil markedsføre dette.
Jepp... og det kommer til å annonseres at dette er etter ønske fra kunder. Har nettopp vært igjennom en spørreundersøkelse fra Sas som var skreddersydd for markedsføring av ekstratjenester mot betaling.
Yep, jeg og, og som takk for "hjelpen" fikk jeg 250 ekstrapoeng. Kanskje disse kan veksles inn mot et midtgangssete på en fremtidig tur?