Sas med tilleggstjenester i GO

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Christian, 23. okt 2013.

  1. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Fikk akkurat en e-post fra SAS der det blant annet stod at det vil komme mange tillegstjenester til GO fremover. Først ut er at at en kjøpe lounge tilgang og betale for ekstra bagasje ved internett check in. Blir spennende å se hva mer som kommer.
     
    SASDC8 and Dash like this.
  2. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Nødutgang til 300 kroner ...
     
  3. ILS2

    ILS2 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,107
    Likes mottatt:
    3,177
    Bonuspoeng:
    113
    Hmm, kjøpe tilleggstjenester på internett som lounge, ekstra bagasje... Har de ikke fått med seg at SAS Plus alt er lansert? :p

    Dette er uansett dårlig nytt for alle med status, fordi nå blir det større kamp om f. eks. nødutgangseter, det blir mer vorspielkultur i loungen og enda lengre venting på prioritybagasjen (hvermannsenbagasjen kommer alltid først).

    Edit: Ellers må jeg få poengtere selvmotsigelsen mellom nyvinningen "Kjøp loungetilgang online" med unntaket om plassbegrensning.
     
    Last edited: 23. okt 2013
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Spørs vel om status snart ikke gir noen spesielle fordeler, uten å måtte betale hver gang for lounge etc :-/
     
  5. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Produktet stykkes opp. Snart vil du trolig få tilbudt 'bundles' når du flyr GO. Delta har kjørt hardt i gang med dette, ved at du kan kjøpe lounge, extra miles, wifi etc i bundles med 'rabatt'. Forskjellen med Plus blir egentlig tydeliggjort da Plus og statuspax får disse gratis og man vil markedsføre dette.
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Jepp... og det kommer til å annonseres at dette er etter ønske fra kunder. Har nettopp vært igjennom en spørreundersøkelse fra Sas som var skreddersydd for markedsføring av ekstratjenester mot betaling.
     
    LN-MOW liker dette
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Yep, jeg og, og som takk for "hjelpen" fikk jeg 250 ekstrapoeng. Kanskje disse kan veksles inn mot et midtgangssete på en fremtidig tur?
     

Del denne siden