Tema som vi bør prøve å ta opp i plenum (under en eventuell Q&A):
1. Fjerningen av lounge og fast track fra 3. part på flyplasser uten Star Alliance medlemmer sine tjenester blir sett på som en stor nedgradering av tilbudet. I mange tilfeller vil til og med Norwegian gi et bedre tilbud enn SAS. Er dette noe SAS er bekymret for?
2. Flere medlemmer reagerer på at SAS uten varsel devaluerer tjenestene som for eksempel økt pris på oppgraderinger. Er SAS villig til å forplikte seg til å for eksempel gi 3 måneders varsel, noe som er nå blitt etablert praksis hos store seriøse selskaper (Lufthansa, BA, Delta m.fl.)?
Tema som vi kan ta "offline" med SAS sine representanter under mingling:
1. EuroBonus Family-account ble tatt bort med lovnader om at ny tjeneste skulle lanseres høsten 2016. Hva har tatt så lang tid, og hva er status på denne tjenesten?
2. Fjerningen av lounge og fast track fra 3. part på flyplasser uten Star Alliance medlemmer sine tjenester blir sett på som en stor nedgradering av tilbudet. I mange tilfeller vil til og med Norwegian gi et bedre tilbud enn SAS. Er dette noe SAS er bekymret for?
3. Flere medlemmer reagerer på at SAS uten varsel devaluterer tjenestene som for eksempel økt pris på oppgraderinger. Er SAS villig til å forplikte seg til å for eksempel gi 3 måneders varsel, noe som er nå blitt etablert praksis hos store seriøse selskaper (Lufthansa, BA, Delta m.fl.)?
4. Hvordan er kravene til EBG 4 Life" skal de 10 årene være sammenhengende, og fra når begynner de å telle?
5. Hvordan blir det med Priority Zone Boarding når kun en person har status mens det er flere personer på samme booking?
Placeholder for flere spørsmål til SAS
Last edited: 26. april 2017