As one of our most valued members, it’s our pleasure to invite you and a guest to join us at this year’s SAS Meet and Greet event on 1 June in Oslo. This is a unique opportunity for true travelers to meet our President and CEO, Rickard Gustafson and Executive Vice President and CCO, Eivind Roald as well as exchange stories and experiences with the rest of the SAS team. You’ll also be able to mingle over drinks and a finger food buffet while enjoying an evening in Oslo. Date: 1 June 2017 Time: 18:00 to 22:00 Place: Chitra House, Snarøyveien 34, Oslo BTW, jeg har fortsatt to billetter liggende. Må dessverre et annet sted i landet den dagen.
Av med silkehanskene, folkens, og på med ballene. Få EuroBonus til å forplikte seg til å varsle om alle endringer som påvirker poengenes verdi minst 3 måneder i forveien. Bryr meg midt i brunøyet om størrelsen på treningsrommet på OSL eller om det serveres polarrull før eller etter klokken 14 - men ingen kødder med poengene mine!!
Jeg er også ankommet Oslo, sitter og venter på venninnen min, som også skal være med. (Vi har to billetter om noen trenger. Mail meg på [email protected] om noen vil ha.) Hahahaha, i kveld skal vi prøve oss på en liten spansk en. Vi har begge retur i morgen. Jeg hadde egentlig en økonomibillett, men fikk den oppgradert gjennom plusgrade. Hun har økonomibillett. Vi har planer om å komme oss hjem med siste flyet, hvis ikke blir det en natt på Gardermoen.... :-D Xxx.
Jeg kommer til å stille spørsmål i plenum hvis det åpnes opp for det. Ellers er det garantert muligheter å stille spørsmål "off-line", det håper jeg flere herfra som skal komme også gjør.
Da var mann på plass! I følge (komiske?) Eivind har de spart en hemmelig nyhet som skal presenteres i kveld
Gustavson melder at SAS sin visjon er å gjøre livet til "oss" som reiser til/fra og innen Skandinavia lettere. Noen som nevnte CityLounge?
Ny tjeneste (hemmeligheten)................ SAS Dreams Tailor Made! Kort fortalt, personlig reisebyrå med EB poeng opptjening. Book før 31.7, få 1Eb pr kr.
Kun i ført røde bukser? Håper dere får ut noe av komiske Eivind i kveld. Kunne tenke meg å høre om SAS skal være like familie vennlige som Norwegian, eller om de ikke bryr seg om det lenger.
Jeg synes dette var all time high kundesamling. Prisene for de skreddersydde reisene virker å være ok. Fett med et poeng pr krone brukt. Men det mest interessante. SAS er veldig opptatt av å begynne å tilby noe til oss som er under 50, og ikke går i dress på jobb. Når det gjelder hva man kan bruke poeng på. Det var relativt stor forståelse for at skillet på Diamond og Gull ikke er så stort. Men flere fordeler er på vei. Visstnok er det mange Diamond som i undersøkelser har sagt at de ikke er opptatt av at de skal få mer poeng enn gull. Men heller vil ha kule ting å bruke de på. Det er jo direkte skremmende at noen kan si det. Å få flere poeng bør på ingen måte være i motsetning til å bruke de. Alt i alt. En hyggelig kveld med SAS.
Det skyldes måten SAS utformer spørreundersøkelsene sine. "Vil du at vi kutter tredjepartslounger eller vil du at flyet ditt styrter?" ...satt litt på spissen, selvsagt
De har vel spurt gjengen med travelpass som dagpendler.. Da drar man jo inn halv million poeng i året..