Fack.. Er i samme situasjon, bare med reisen til USA i morra tidlig. Har registrert adresse i ESTA'en da. Satser på at jeg får være med lell.
Fremdeles problemer med sidene til SAS... ? Får også idag melding om ikke riktig eurobonusnivå... Farsken tute...!!
sas.no, sas.se og sas.dk har vært nærmest konstant ubrukelige her i gården både i går og i dag, med unntak av mellom kl. 07 og 08. At folkene i SAS IT får beholde jobbene sine, er et lite mirakel.
Du har ikke nok poeng...bare 1 poeng Du har ikke nok poeng...bare 0 poeng Vennligst vent, du blir sendt tilbake til startsiden Det oppstod et problem med å nå vår "ubrukelig" kundedatabase Error Error Error Pust inn, pust ut.....så,så....
Advarsel: I dette innlegget forsøker jeg å gjengi Gøran på kundesenteret til SAS i Sverige, og jeg er totalt ubehjelpelig når det gjelder å gjengi svensk talemåte (men klarer likevel ikke å la være å prøve). Jeg (etter 20 minutters venting på telefonen): Hei! Gøran (SAS): Hej, hej Jeg: Jeg skulle gjerne avbestille en reise i dag. Gøran: Ja, ja, men - hva er bookingreferansen? Jeg: Det vet jeg ikke - SAS-siden for bestilte reiser er nede... Gøran: Å-ja. Hva er eurobonusnummeret ditt? Jeg: Vel - jeg tastet jo inn det når jeg ringte, men du kan gjerne få det på nytt. Det er... Gøran: Hmm.. du har ingen reiser i dag. Jeg: Jo.. kan du sjekke en gang til? Gøran: Et øyeblikk... 6 minutter senere... Gøran: Det gjaldt en reise neste uke, ikke sant? Jeg: Nei, det gjelder en reise i dag. Gøran: Og du har ikke et bookingnummer? Jeg: Nei, dessverre - SAS-siden for bestilte reiser er nede... Men jeg kan lete igjennom e-postene mine for å finne bookingreferansen. Gøran: Nej, nej... et øyeblikk så skal jeg fikse dette for deg Jeg: Supert! 4 minutter senere... Gøran: Jag fant resen din, og har kansellerat den. Du skulle reist ut i går och hjem i dag, ikke sant? Jeg: Jepp - får jeg også refundert utreisen jeg glemte å avbestille i går? Gøran: Ja, ja men - det har jag ordnat for deg *** Fy pokker for kanonbra service fra et kundeservicesenter som har et sant strev med IT-systemer vi andre heldigvis ikke behøver å forholde oss til daglig. Jeg var forberedt på en guggeopplevelse, men Gøran fikset brasene! Go SAS Go! (selv om jeg hadde plussbilletter)
Ser ut som at ting er på vei tilbake nå. Antagelig Amadeus-problemer. De har hatt en del nedetid i det siste ...
Er det noen andre som har problemer med å komme inn på "mine bestillinger"? Jeg får opp beskjed at det er ingen bestillinger. Jeg kommer kun inn ved å vite hva bestillingsnummeret er. Nå som min oppgradering til Washington DC på lørdag gikk gjennom så ville jeg velge sete. Den siden var også totalt screwed up. Har vært sånt nå i 3 dager hos meg. Fysj.
Nope. Funker ikke det heller. Nå er jeg på jobb med internet Explorer. Hjemme er jeg på ipad med safari. Har problemer på begge. Har aldri hendt før.
Samme problem som deg @Aussie74 når det kommer til "Mine Bestillinger". Hadde likevel en annen bestilling jeg ikke fikk velge sete på. Dette fikk jeg ordnet via chatten i dag. Her sjekket jeg først opp setekartet via ExpertFlyer for å ha ønskede seter klare på forhånd.
What he said ^^ Om du har PNR for reisa kan du bruke "Andre bestillinger gjort uten at du var logget inn i din profil." Kan vere ein grei midlertidig fix inntil dei får orden i sakene igjen.
Takk, men ingen fare gutter. Awardwallet sier fra når SAS tar fra meg nødutgangsetet mitt som skjedde senest i går. Alles in Ordnung nå selvsagt.
Prøvde meg på en OSL - IAD 13/1-15/1 med appen... men nei, får beskjed om at ruten ikke finnes. Så det er nok trøbbel ja.