Ikke værst. Sitter på EVE og venter på maskinen, på vei inn fra OSL. Har faktisk ikke landet enda. Pling! Sier SAS appen, boarding har startet...
Det er nok bare lagt inn en 'standardtid'. Fikk boarding på telefonen i dag, men det gikk noen minutter før de begynte på gate'n.
Jeg blir ikke helt klok på funksjonen: Noen ganger er den realtime; andre ganger slår den inn når go to gate kommer på skjermen. Andre ganger synes den å komme ved planlagt boarding, om så flyet ikke har kommet ennå. Konsekvensen er nødvendigvis at nytteverdien blir litt begrenset.
Helt ubrukelig denne funksjonen, for meg har det vært 100% fail her, virker som det er stanard mld som går ut 30-20 min før planlagt avgang. Hvis man ser på skjermene på flyplassen så er det enten go to gate eller ingenting
Stemmer det, de tok inn litt på veien ned, så jeg tror ikke noen mistet videre forbindelser. Var forøvrig jomfruturen vår som EBD i Go, fikk cola zero og vannflaske
Hadde en artig en for et par uker siden, var sent ute til OSL fra møte og fikk dårlig tid med avlevering av leiebilen. Som alltid liker jeg å tanke opp kjerra før levering, så jeg stod på Circle K å fylte da jeg fikk boarding i app. Dette var nok ganske reelt, for det var samme som i boarding pass, så jeg fikk litt dårlig tid da, men det gikk greit da jeg hadde en av gatene nærmeste SAS Fast Track og var ombord opptil flere minutter før doors closed
Både TOS og OSL så slo den inn igår på go to gate,i CPH stemte det på en prikk. Er nok en teknisk utfordring de sliter med på SAS IT.
Det kan jo også være så enkelt som at det er gatepersonale som kludrer det til. Eller en kombinasjon av dét og SAS IT.
Idag var den helt korrekt for min del både på OSL og Sola. Så for min del har jeg så langt ikke opplevd at den har vært feil, men kjenner jeg SAS IT rett så kommer det nok snart en gang hvor den lever sitt eget liv...
Har aldrig fået det til at virke. Synes det er meget sjældent der kommer besked om at boarding starter. Når der endelig kommer en besked er det enten før boarding faktisk starter eller i værste fald efter landing (sket to gange)...
Var perfekt mht "go to gate", "boarding" og endring av gate fra UME til ARN til OSL i går. Pling i tlf i det det vart annonsert.
Varslet fungerte faktisk på SK451 fra D10 på OSL i dag. Til gjengjeld ga gateagent en god blank f. i priority boarding.
To ganger på rad nå har varselet kommet ganske nøyaktig når jeg skal scanne QR-koden på appen. Alltid like festlig å føle seg som en kløne i porten fordi QR-koden plutselig ikke var synlig på skjermen lenger. Går det an å skru av driten? Eller kan ikke SAS sette opp en vanlig notification som alle andre?