Husker dere hvordan SAS mente at go og plus og undervarianter skulle gjøre alt så mye enklere? Nå bytter de igjen.. Fra en facebook-post og delvis sjekket selv: SAS Go Light blir Basic SAS Go Smart blir Standard SAS Go Smart Bio blir Standard Bio SAS Plus Smart blir Comfort SAS Plus Pro blir Comfort Flex SAS Plus Pro Bio blir Comfort Bio SAS Business Smart blir Business SAS Business Pro blir Business Flex De nye navnene er delvis synlige, overskriftene viser gamle navn men detaljene viser nye navn. Jeg er helt sikker på at dette vil redde SAS</sarkasme> I der minste er navnene litt mer logiske nå.
Ikke synlig for meg, så dette er nok en phased rollout hvor de prøver navnene for en liten del av kundemassen først.
Jeg får samme resultat som @Kjetil L . Samme pris også.. Edit: Prisen endrer seg om jeg søker t/r. Da blir det samme som @HaraldOslo. Men ikke klassene.
Fikk også opp de nye navnene i Edge. Liker de nye navnene bedre, bortsett fra at det kan være forvirrende at Comfort Bio er fleksibel, men Standard Bio ikke er det. Burde kanskje hete Comfort Flex Bio.
Det er vel Standard/Comfort som styrer om det er fleksibilitet eller ikke. "Bio" er vel kun at du betaler en formue for bio-drivstoff?
Comfort er det som før var Plus Smart, så du må slenge på en Flex eller Bio for at det skal bli fleksibelt. Forøvrig er det kanskje like greit at de skiftet litt på navnene siden Plus Pro Bio hørtes litt for mye ut som kostilskudd solgt ved hjelp av multi level marketing
Må dere tilsmusse 8 måneders arbeid fra produktavdelingen, 16 millioner kroner i konsulentutgifter og tilsammen 280 arbeidstimer med fokusgrupper?
Det var neppe intensjonen, men Comfort Bio er en invitasjon til klassisk MR til London. Bedre poeng per krone enn de andre.