Sitter på et fly med wifi, men som bildet viser er det visst gratis kun for Plus, Gull og Diamant. Fikk likevel logget inn med Sølv, så får vi se hit lenge det varer. Synes det begynner bli knagert med fordeler for oss tarvelige Sølv-innehavere.
Jeg synes det er bra de begrenser tilgangen noe. Sist jeg fløy SAS med wifi fungerte det faktisk relativt bra, det var riktignok en ganske tom flight.
Jeg er enig. Hvis alle skal være pålogget, så blir det som det som oftest er hos Norwegian, det vil si at det ikke fungerer. Men med kun tre fly i SAS' flåte som har Wifi, ekskl. oppgraderte langdistansefly, og uten at Wifi er et prioritert område hos selskapet, så betyr vel dette i praksis ganske lite.
Jeg flyr sas flere ganger i uken og jeg tror jeg har vært på en flight med wifi 1 gang siste året.. Hvilke fly er det egentlig som har Wifi hos sas?
Den norske flåten med 737-800. Ingen av de danske eller svenske 737-800. Husker jeg leste dette ett sted, men husker ikke hvor i farta.
Mener det er disse som har wifi (alle virker ikke alltid da...) LN-RCX LN-RCY LN-RCZ LN-RRS LN-RRT LN-RRK LN-RRL LN-RRW LN-RPO LN-RPM
Har ca 125 SAS flyvninger hittil i år og bare 2 med WIFI. Men min erfaring er at det fungerer dårlig på både SAS og Norwegian.