SAS ombooking på gate

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Woodswing, 02. des 2021.

  1. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,145
    Likes mottatt:
    869,598
    Bonuspoeng:
    293
    Alt var mye bedre ..
     
    kiev and RoadKing like this.
  2. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Husker for noen år siden at jeg spurte om det da jeg skulle fly hjem fra HKG og fikk nei på OSL selv om det var godt med ledige plasser på tidligere avgang. Deretter ble siste fly som jeg skulle ta til KRS kansellert. Det endte opp med at SAS måtte betale hotel med frokost og gå ut med 600 Euro. Hadde de sagt ja, så hadde de spart seg for den trøkken der, så jeg kaller det for Karma for SAS sin del det der :cool:
     
  3. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Fikk dette implisitt bekreftet i dag. Plus Bonus OSL-BGO - "egentlig kun ren C (C c) som kan endres" var svaret i gate da jeg med krokodilletårer spurte om plass på en tidligere avgang, men "du skal få det for denne gang". :cool:
     
    Xflipper, kiev, Upsaker and 1 other person like this.
  4. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,203
    Likes mottatt:
    4,233
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde fått en billett i klasse C P ved en inkurie (den var 1/3 av prisen til C C). Spurte gate manager på flyet som gikk en halvtime tidligere om jeg kunne komme med der. Ordnet seg på flekken uten spørsmål.
    Vi kan stole på at SAS er helt konsistent på å være inkonsistent.
     
    Chrisljo, Earl, Kristian and 4 others like this.
  5. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,752
    Likes mottatt:
    7,690
    Bonuspoeng:
    183
    Beviser vel også at det aldri er feil å stille et hyggelig spørsmål. Noen ganger løser det seg, og andre ganger får man et "beklager, det går ikke" tilbake.
     
    kiev liker dette
  6. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    611
    Likes mottatt:
    1,300
    Bonuspoeng:
    93
    Blankt nei for tidligere SVG-OSL i dag med Plus Bonus. "Må ha C c og ikke C a."
     
  7. SVG_flyer

    SVG_flyer Veteran

    Innlegg:
    2,074
    Likes mottatt:
    3,267
    Bonuspoeng:
    113
    Fløy med SAS Plus forrige uke (bonus reise I klassen), skulle hjem fra Oslo til Stavanger og spurte om tidligere fly i SAS loungen innenriks. Det ble tatt en telefon og jeg fikk reise tidligere og nye Cc billetter og 1500 grunnpoeng på konto.
     

Del denne siden