Hei, Hvis man skulle evaluere denne type billetter KUN på "endringsmulighetene" den representerer. Hva synes dere her inne da om billettene? Jeg må si det hele virker veldig begrenset. Alt du sparer er jo 300kr, sånn som jeg ser det..
En gang jeg hadde vanlig Plus billett (da ikke via OT eller FullFlex) ville jeg endre fligthen en uke fram i tid og da ville SAS ha over 2 lapper ekstra grunnet at det ikke var ledig i den booking klassen jeg hadde
Spørs hva du legger i "endring", men for egen del velger jeg Plus dels pga. ekstra poengopptjening, men ikke minst full refusjon ved kansellering. Så det blir en avveiing i hvert tilfelle om prisforskjellen er verdt det.
Det kan også endres om man booker i god tid. Eks nå ved salget kjøpte jeg ganske mange billetter, fant så ut at en måtte endres. Det ble fikset uten problem. Jeg kan flytte eller avbestille som jeg ønsker, kan også booke billetter med stopover. Hurra for Plus sier jeg
Full refusjon er det viktigste for meg. En ofte billig forsikring som kan brukes uansett årsak til avbestilling.
Noen som vet hva som skjer hvis man endrer en SAS Plus billett og betaler mellomlegget med ett annet kort (f.eks MC istedet for AMEX), og på ett senere tidspunkt avbestiller ? Får man da alt refundert til det betalingskortet man brukte sist, eller fordeler betalingen seg til de ulike kortene?