SAS plus billetter

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av gabrigoal, 04. febr 2016.

  1. gabrigoal

    gabrigoal Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    8
    Hei,

    Hvis man skulle evaluere denne type billetter KUN på "endringsmulighetene" den representerer. Hva synes dere her inne da om billettene?

    Jeg må si det hele virker veldig begrenset. Alt du sparer er jo 300kr, sånn som jeg ser det..
     
  2. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    En gang jeg hadde vanlig Plus billett (da ikke via OT eller FullFlex) ville jeg endre fligthen en uke fram i tid og da ville SAS ha over 2 lapper ekstra grunnet at det ikke var ledig i den booking klassen jeg hadde :(
     
  3. Baldrick

    Baldrick Cunning Planner

    Innlegg:
    1,793
    Likes mottatt:
    4,523
    Bonuspoeng:
    113
    Spørs hva du legger i "endring", men for egen del velger jeg Plus dels pga. ekstra poengopptjening, men ikke minst full refusjon ved kansellering. Så det blir en avveiing i hvert tilfelle om prisforskjellen er verdt det.
     
  4. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det kan også endres om man booker i god tid.
    Eks nå ved salget kjøpte jeg ganske mange billetter, fant så ut at en måtte endres. Det ble fikset uten problem.

    Jeg kan flytte eller avbestille som jeg ønsker, kan også booke billetter med stopover.
    Hurra for Plus sier jeg :)
     
    Baldrick, braathens safe and Edin like this.
  5. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Full refusjon er det viktigste for meg. En ofte billig forsikring som kan brukes uansett årsak til avbestilling.
     
  6. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,645
    Likes mottatt:
    7,632
    Bonuspoeng:
    183
    Noen som vet hva som skjer hvis man endrer en SAS Plus billett og betaler mellomlegget med ett annet kort (f.eks MC istedet for AMEX), og på ett senere tidspunkt avbestiller ?

    Får man da alt refundert til det betalingskortet man brukte sist, eller fordeler betalingen seg til de ulike kortene?
     

Del denne siden