SAS PLUS på langdistanse, hvor mye bedre?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Sindre, 05. jan 2017.

1. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Bare vent. Det er valgkamp i år, så valgflesket fra opptil flere partier kommer til å inneholde innføring av "Studielån Plus"! (Med liten skrift: "Plus-studenter har ikke tilgang til third party lesesaler"...)

Nanping, Are, Stuttfeiten and 4 others like this.
  2. baard29

baard29 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    3
    Bonuspoeng:
    3
    Plus er et strålende bra produkt! Forskjellen på mat og drikke er minimal sammenlignet med GO. Men settebredden og recline muligheten betyr mest for min del.
    Hvis man skal rett på jobb når man lander, noe jeg ofte skal, er det å få seg noen timer brukbar søvn viktig.
    Muligheten til å få jobbe 2-3 timer med god internet connection i Plus er også mye bedre enn i en stappfull og trang GO cabin.
    Lufthansa sin Premium Economy fungerer på samme gode måte for min del.
    SAS Biz er i en annen og høyere liga, men det tilhører en annen tråd...

RoadKing liker dette
  3. Frdyr

Frdyr Nytt Medlem

Likes mottatt:
    58
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg vil gjerne legge inn et godt ord for SAS GO for å skape litt balanse her inne. Pendler månedlig med SAS Business til USA, men fikk en positiv overraskelse på en privat retur i SAS GO før jul fra New York. For meg har besetningen alt å si på en slik tur, og som Diamant fikk jeg fri bar hele veien uavhengig av serveringstider. Strålende oppfølging og fantastisk service. Maten var også minst like bra som i PLUS hvor jeg satt på turen bortover. I PLUS opplevde jeg derimot elendig service og ingen servering utenom den faste runden, og plastglassene er de samme. Selv om Business har et jevnt godt servicenivå har jeg også der hatt ulike erfaringer med besetningen.

Insomnia4u, Petter B-C and Upsaker like this.

Del denne siden