Dette er jo artig. Ikke ille priset heller på en flaske som sikkert ville kostet nord for 300 på polet. Relativt sett selvsagt en bedre deal for ikke-diamanter i GO, men setter det på til vurdering som en hyggelig overraskelse til fruen en gang man er på tur. K
Ja, det var halvflaske jeg gjettet prisen på. Helflaske koster 540, og mener det er en forskrift som sier at halvflaske kan koste maks 60% av helflaske. (Det skal ikke være dyrt å begrense konsumet. De fleste halvflasker champagne koster ganske nære 60% av hel. De har ikke halvflaske på polet nå, men med utgangspunkt i helflaskeprisen gjetter jeg 320 for en halv. K
Ikke VELDIG nylig, men jeg vil si i beste fall en kaffekopp. Kanskje ikke så mye man rekker heller på en såpass kort tur.
Er på vei over dammen as we speak. Har kun hatt en tur denne veien tidligere, begge ganger i Plus på vei bort og Biz hjem, så har ikke allverdens erfaring. Muligens tilfeldig, men forrige gang hadde jeg dansk crew begge veier og fikk kasta alkohol etter meg (konsekvent ett par flere enheter enn jeg ba om). Denne gangen er det svensk crew, og de har vært vesentlig mer restriktiv. Ikke at det gjør meg noe, men er dette en kulturforskjell eller ren tilfeldighet?
Er det noen som har fått muligheten å prøve den nye Mikkeller APAen, som dukket opp på sommer-/høstmenyen? Jeg har forsøkt å spørre etter den på fem forskjellige turer nå, spredt over to måneder, men de er konsekvent tom
Jeg fikk en boks Side Eyes på OSL-LHR i midten av juli. Ved første servering var det kun Carlsberg og Burst tilgjengelig, men da jeg spurte litt senere fant de denne, trolig i en annen serveringstralle.
Du kan ikke forvente noen ting - for du får ingenting Selv ikke om du spør pent... Fløy for øvrig Plus på MOL - OSL her om dagen (en lørdag kveld). De var ute med tralla, men det var ingen alkohol å få - for den hadde de glemt å laste ombord.
Jeg har drukket på hvert fall tre om ikke flere turer i sommer. Har også drukket den på samme flight som burst. Jeg synes Side Eyes er ganske lik, kanskje litt mer blomster og frukt enn Burst. Fin APA. K
Har etterspurt den på OSL - TRD flere ganger men alltid ikke tilgjengelig. Ene av kabinpersonalet nevnte noe om at APAen kanskje ikke var på innenlandsflyvninger. Usikker om dette stemmer ? Men Aas er jo heller ikke på menyen og det har de flust av.
Drukket den på utenlandsruter, men har ved noen anledninger innenlands fått beskjed om at den ikke serveres innenlands.
De hadde den idag på CPH-ARN, så da ble valget enkelt. Carlsberg altså Og en annen ting, USB-C! Kan ikke huske å ha sett det før. Kan spare meg for en kabel om dette blir utbredt.
Det er jeg dårlig på, men det var den vanlige E190/195 (ish) mener jeg. USB-panelet var helstøpt i stolryggen (ikke etterinstallert som en egen modul) og det var også egen holder for mobiltelefon, som jeg ikke har sett før.
Takk for god og nytting info. Fant den. Var en E195. Denne fløy for FlyBee som en E190 før FlyBee gikk konk og SAS overtok det. Hvorfor alle FlyBee E190 ble til E195 når SAS overtok de vet jeg ikke,men sikkert noe med antall seter å gjøre. Airline: SAS Link Reg: SE-RSK full info | SE-RSK photos Aircraft: Embraer 190-200LR Serial #: 19000120
Tabell hentet fra Wiki, tror nok det er årsak at E190 er blitt til E195: Men nå sporer vi av fra tråden.