Ringte du, eller tok du det via mail? Eg prøvde meg på chatten tidlegare i dag, men der var ikkje mykje hjelp å få. Får ta ein telefon eller mail seinare.
Virker som rabatten ikke gjelder open jaw. Ønsker å fly inn til NY eller Washington og hjem fra Boston men da får jeg kun opp Mastercard og CT-rabatt, ikke 50%.
Jeg er selv EBG og har SEB premium, men dette tilbudet kommer ikke opp hos meg ... Har noen av dere dette problemet?
144 for 4? hmm slår mine 96.000 for 2.... så er spm bare om man skal ta en rairai tur til LA, eller NY eller hvor montro...
I likhet med Are bestilte jeg bonusreiser i går kveld, 2 pax i C til SFO med bruk av CT. SAS Support sier CT ikke er gyldig med dette tilbudet, dermed ikke 20.000 poeng i retur som forventet..
CT kan ikke kombineres med andre tilbud sier de.. Mulig det går å ovrekjøre på nett om man kjører kun SAS..
Begynner å bli litt skrantent.. Angrer som F på at jeg ikke var mer aktiv i går kveld. Vil fra KRS-NRT - 2-3 dager... - Ser ikke så lyst ut (Med biz begge veier)
da selger jeg billettene jeg hadde på ene turen og booka nye i biz har også booka tur med venninne, så rekker akkuratt hjem får håpe avis president greia mi snart fikser seg usa, lei av å være statusløs leier.
Hei hei folkens jeg opplever en bug på siden til SAS. Når jeg velger CT-rabatten min (har en stk) så får jeg lov å trykke "fortsett" men når jeg velger poengrabatten så er "fortsett"-knappen grået ut og jeg får ikke trykket på den! Er det noen som vet hvorfor? På forhånd takk for hjelpen
Hei folkens, jeg lurte på en ting, jeg har en god del trumf kroner på kontoen, og lurte på hvis jeg f.eks overførte 96 000 poeng til noen av dere på eurobonuskontoen som har gull eller diamant kan da dere bestille 2 flybilletter for meg i business? jeg betaler så klart taxes og alt det som kommer. SVG_Flyer
Fin deal da du også er med på å hjelpe de med å opprettholde flypremium statusen sin. En fin ting å tenke på til de dette gjelder. Hadde jeg vært gull hadde jeg gjort det med glede.