Da ble det booket ny C galskap med kone,baby og mor til Tokyo i mars! 48K poeng som med skatter og avgifter blir 4K t/r NRT i Business ble rett og slett ikke mulig å motstå! Det hjalp bra at Hilton kjører Flash Sales også! Lenge leve galskapen
3 voksne og ett barn til LYR i plus(ikke at det har så mye å si her da) for 24500 poeng. Fin-fin tur til vinterferien.
Var det poeng eller Kroner Mitt dumme spørsmål, illustrer hvor billig disse turene egentlig er med poeng.
Ikke vei jeg, men når man i virkeligheten kjøper reiser med SAS i C til rundt 25-40 000kr så er det fantastisk å kunne betale 24k(Barn ) og 48k poeng for voksne plus litt avgifter.
Følelsen når jeg ikke finner en eneste mulighet i hele reiseperioden for å utnytte dette rimelig gode tilbudt........
Ser ut som man får tilbake pengene man betalte for bonusreisen, og må betale nye, om man vil endre dato? kan noen bekrefte, dvs endrer jeg senere vil jeg måtte betale "fullpris" ?
Da har vi spart 24 000 poeng på å avbestille helgeturen til Boston, for så å øyeblikkelig bestille den på nytt. Poengene dukkert umiddelbart opp på konto, og de avbestilte billettene ble umiddelbart tilgjengelige igjen. Dette er jo nesten for godt til å være sant, 2 personer t/r Boston i biz for 96 000 poeng og ca 1300 kr i avgifter.
Ja, må nok anta at man blir trukket fullpris dersom reisen endres etter at kampanjen løper ut. Er i alle fall slik det har fungert tidligere.