Jeg hadde ikke kommet langt med slike argumenter. Skamplett? Kanskje en smule ladet? Hva angår å lande på tid så er vel DY i Europa omtrent like punktlig som SAS, og bedre enn en rekke andre selskaper. Videre så har vel de fleste bedriftsavtaler med DY inkludert både setereservasjon og bagasje (vi har f.eks. 2 kolli inkludert). Det er også litt interessant å vite at prisene uansett ikke er lavere hos DY (jeg trodde priser varierte ganske mye - det har vi lært i en rekke andre tråder).
Tryggheten den enkelte føler kan jeg ikke si noe om.
Det som vel er faktum er at det er ganske lett å velge en annen leverandør enn DY om man ikke ønsker å fly med dem, men om jeg hadde presentert slike argumenter så hadde jeg nok blitt etterspurt noen form for dokumentasjon. Jeg hadde nok slitt i forhold til punktlighet og pris (dvs vi er instruert til å velge det som til enhver tid er rimeligst for oppdragsgiver, og det kan fort variere litt). Skamplettargumentet tror jeg ikke jeg får noe gehør for heller.
Last edited: 21. des 2014
chrisbu and vegardg like this.