SAS redder verden, én klut av gangen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av funkenstein, 14. juni 2019.

  1. Kenneth82

    Kenneth82 Medlem

    Innlegg:
    153
    Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg prøver mer en gjerne nye ting, men jeg vil velge selv når jeg skal prøve det. Og vegetarianer kommer jeg IKKE til å bli, jeg er alt for glad i dyr til å bli det.
     
    RescueMe and braathens safe like this.
  2. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Hva med alle som har vegetarallergi? Det er sikkert mange.
     
    watchaddicted and Kenneth82 like this.
  3. Kenneth82

    Kenneth82 Medlem

    Innlegg:
    153
    Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
    Du har jo en del som går på carnivore dietten, så det er direkte diskriminerende mot dem at de kun tilbyr vegetarisk, det kan jo også være at det inneholder animalske produkter som gjør at veganere ikke kan spise det.
     
  4. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Bytt til BA istedenfor. Der får du selvsagt kjøtt, Champagne, kluter og garantert ledig midtsete i C samt tilgang til mange flotte F lounger hvis du har gull status:):D
     
    Earl and Kristian like this.
  5. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    BA fløy tidligere to faste flighter fra BGO per dag, men så falt oljeprisen i dass og BA sitt rutetilbud gikk samme vei. Brukte BA en hel del før de la ned ruten. Dette var før jeg ante hva C og F var, men skjønte dette med poeng. Så på en av de siste flightene booket jeg og madammen C på poeng til LHR. Fikk meg en rimelig grei aha-opplevelse. Servicen, maten og drikken var jo i en annen liga enn SAS. Ikke bare kunne vi velge mellom to retter til frokost, det var jammen to typer tonic til min GT (drikker det til alle døgnets tider).
    Konklusjon: Kommer BA tilbake til BGO vil jeg legge mye av vår private reising over til dem!
     
    Sonictravel, Earl, DanH and 4 others like this.
  6. Smurfboy

    Smurfboy Medlem

    Innlegg:
    118
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Så det vi reisende ønsker er vegansk mat, ikke vaske oss med en varm klut, dårlig tilgang på lounge og å få begrenset med drikkevarer? Jeg avviker iallefall fra de som svarer på spørreundersøkelsene de må ha for å konkludere med det
     
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,907
    Likes mottatt:
    12,903
    Bonuspoeng:
    183
    Etter at syltetøy forsvant fra frokostpakken innenriks Norge besluttet vi ( vanlig pluralis, ikke royalt som enkelte her på IF har hevd på :)) å ta med oss Shell matpakke. Så kan SAS sitte der med syltetøyet i postkassa, eller hvor de nå putter den besparelsen.
     
    Kristian liker dette
  8. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Har hatt ansvaret for all maten på Vinjerock, og eit år hadde me hipstersaus, som var blåmuggost frå Thorbjørnrud med crème fraice og urter, men det var mange som ville ha den vegansk og laktosefri

    Året etter lagde me oppskrift på vegansk hipstermousse, som var:
    Ta ein vegansk hipster, barber han og mos fint.
    Men me fekk aldri lov til å spørre etter frivillige til den jobben..
     

Del denne siden