Denne tråden finnes sikkert, men jeg fant den ikke... Jeg satt klar i går like over midnatt for å booke en amerikatur til vinterferien neste år. https://www.google.com/search?q=330+days+from+now&oq=330 skulle tilsi at lørdag 18. skulle dukke opp i går. Jeg var to minutter for treg og så at det bare dukket opp plus, bis var tatt av noen andre. Tenkte jeg. Litt forskjell på byer. SFO ga ingenting, EWR hadde plus. Så sitter jeg nå klar igjen nå for noen minutter siden, klikke glad rundt, og har kanskje ikke stålkontroll på hvilken dato som står i bestillingsfeltet, for plutselig har jeg bestilt to billetter til EWR i bis den 18, ikke 19. som jeg hadde tenkt. 19. er det nå tilgjengelig i plus, men ikke bis. Er det noen som tilfeldigvis avbestilte sine bis-billetter nå, eller slipper de bis dagen etter? K
Er ikke gitt at alle billetter slippes. Jeg har fulgt med på OSL-LPA, og med mindre jeg har vært for treg så har de ikke blir sluppet...
Nei, andre veien 10.12. Skulle gjerne hatt ned 2 uker tidligere, men de har vært påholdne. I motsetning til tidligere år har det ikke blitt lagt ut 330 dager før. Så det spørs om man har endret praksis.
329 dager i forveien stemmer bra med det jeg har observert de siste årene. Billettene legges ut på samme ukedag, 47 uker frem i tid. 330 dager gjelder muligens når man har en skuddårsdag i mellom?
Jeg pleier å følge med noen dager for tidlig, så kan hende jeg bommer på 330 avogtil. Det rare denne gangen var at det dukket opp plus-billetter 330-dager, så bis-billetter 329 dager. Eller bare tilfeldigheter og avbestillinger. Uansett må man følge med og sitte klar stadig vekk. Eller bare ha flaks. K
Jeg la merke til det samme i helgen. Slippet av Plus/F-klasse har alltid oppført seg litt ulikt X og I, hvor blant annet tilslutningsbilletter hjem fra USA har blitt sluppet en dag i forkant.