Jeg ser frem til de første reaksjonene tikker inn på forumet. Kanskje vi må opprette en egen "Jeg fikk 3+ enheter med alkohol i SAS Plus"-tråden? Eller hva med "Fem triks til å få den fjerde drinken gratis i SAS Plus"? Det kan bli mye moro på forumet fremover.
Før i tiden kan den trøtte og halvsure passasjeren brumle ut drikkebestillingen sin til crew-et. Nå må smilefjeset på, strategisk sett allerede ved runde nummer to, hvis ikke kommer Tante Sofie til å nekte vedkommende servering
Hele saken er en komedie, godt hjulpet av PR-avdelingen til SAS som leverer på nivå med Iraks informasjonsministeri i april 2003.
SAS er det eneste selskapet i verden (som jeg kjenner til) som forringer tilbudet til de passasjerene som betaler mest for billetten, en trend de har hatt i lang tid. I tillegg bedriver de kollektiv avstraffelse av samtlige pax på andre områder som f. eks. den latterlige "sauna"-policyen deres før avgang (ikke skru på AC før boarding completed). Til og med LCC har på AC. Til og med LCC!! Det er helt god natt i Stockholm.
Last edited: 05. juni 2015