Hallo Mine foreldre har leid sommer hus på granka i juni. Jeg ser at SAS ikke har mye ledig i juni fra Norge, bør jeg tolke det slik at det er fult eller pleier SAS å slippe litt og litt utover våren? Tenker da på vanlige billetter. Flyr veldig sjeldent til syden om sommeren, så har ikke rutinen innen på disse flyvningene.
SAS flyr 5x ukentlig fra OSL i hele sommer (man-fre). Om de starter et annet sted enn OSL så anbefaler jeg å fly DY.
Siden det kun er ledige billetter en ukedag i hele juni, bør jeg tolke det som at alle andre dager i hele juni er utsolgt, eller bare ikke kommet for salg enda ? (fra oslo)
Men fellesferien er jo i Juli, så det passer ikke så bra for oss. hmm... da må det bli noen andre, DY blir det helt sikkert ikke, da padler jeg heller.
Her er det beste å få av seg SAS-brillene å fly DY. Bruk heller de tusenlappene du sparer på 50% trumf tilbudene som forhåpentligvis kommer til høsten
Ja, nesten. Koster 5700kr pr. snute med DY. Finner *A via lisboa til ca. 6700kr, det er nesten verd å betale 1000kr mer bare for å holde meg innen *A.