Mistenker det ja. Da jeg ringte tidligere i dag virket det som at 38400 er en feil og at de ikke vet hvorfor. Så dermed rekalkulerer de nok ikke hvis de ikke må. Du kan prøve å endre selv på nettet. Jeg gjorde det selv men nettsiden nektet meg å velge datoene jeg allerede hadde. Endte opp med å flytte begge datoene ca ti dager tidligere. Da den reisen var bekreftet startet jeg en ny bestilling, valgte opprinnelig dato og da var min første tur sluppet tilbake. Booket den igjen for 38,4 slik at jeg nå kan kansellere den andre igjen. Mye styr, men 9600poeng spart
OK, takk for svar.. virket ikke å endre eksisterende reise og ingenting ledig rundt de samme datoene. Er en tur som er gitt i gave, så tør ikke gamble på at billettene slippes igjen
Hei jeg sa bare jeg ville endre ett leg, og reisen ble da rekalkulert med nye priser. Det har alltid skjedd før også, uavhengig om jeg har endret selv på nett, via gullmail eller tlf. Men mulig de er klar over feilen nå og ikke rekalkulerer pga dette. Jeg ringte inn i dag tidlig, mest sannsynlig før de var klar over dette
Haha ja prøvde selv på en annen booking i samme kampanjeperioden, men da var det ikke like trivelige svensker å treffe på... 3 forskjellige behandlere og tre forskjellige svar, gradvis mer sure for hver gang
Har prøvd flere ganger, men finner ikke en eneste plusreise fra BOO-BGO med stopp på feks TRD eller OSL. Det står alltid «ikke tilgjengelig» under plus, WF derimot kommer opp men der passer tidene dårlig. Er dette en bug eller kan man ikke reise innenlands i plus med mellomlanding på bonusreise?
Fikk det heller ikke til når jeg bestilte nå 2 turer med rabatten nå just. Funket for type 2-3 mnd siden, så usikker på hva som skjer? My guess er SAS IT
Hva skjer om jeg bestiller en tur innlands nå for 5000 og må endre datoen senere når kampanjen er ferdig (og da er det 10000 igjen)?
Aargh! Ingen rabatter kommer opp i dag heller, uansett hvilket reisemål jeg setter opp! Har prøvd Norge, Europa, Sverige..... Ulike nettlesere, ja jeg er logget inn, gjort hele prosessen bortsett fra å faktisk fullføre betaling. Har benyttet meg av denne typen tilbud flere ganger tidligere og det har alltid fungert, så hvorfor ikke nå? Tips mottas med takk!
Akkurat samme skjer her. Får ikke opp en eneste rabattert pris. Snakka med sas i går, som sa det ble åpnet for basismedlemmer fra i dag, men ser ikke ut å stemme. Helt håpløst opplegg..
Veeeel Først ETTER hele transaksjonen var gjennomført og betalt, endret den seg til 30000 Poeng... Her bør jeg jo kreve å få det til poengsum opplyst?
Dette hadde jeg sendt til SAS og krevd å få den prisen du har fått opplyst at det skal koste. Det står at det skal koste 15k poeng, og da skal du få varen til den prisen.
Det er vel ikke alltid tilfelle. Hvis noe virker å være for godt til å være sant er det mest sannsynlig det og dette virker jo som en åpenbar feil. Hvis jeg skal være devil's advocate Edit: men skader ikke å prøve seg
Når har jeg snakket med SAS 5-6 ganger, og alle sier forskjellige ting. En sier at jeg må ringe et annet nummer, en sier at det er fly premium koden som ikke er registrert, en sier at det er rabatten som ikke er registrert, en sier at jeg må fortsette helt til betaling for å få riktig pris, ingen ting fungerer. Og nå er det en som sier at prisen ikke vil vise før man har betalt. Der virker ikke logisk at man ikke får vite poeng prisen før man har betalt, «men sånn er det bare», så hvis ikke prisen er som man trodde «så for bare kansellere». Første erfaring med poeng bestilling, wow for en service. Og dessuten står det ikke spesifisert hvor mye rabatt og bare «fra xxxxxxx poeng» og hvilke land det gjelder. Hvorfor gjør de det så vanskelig for oss.
Joa, enig i det, men det er nå en gang den prisen SAS kommer med når han prøver å bestille. Og er det for godt til å være sant? Dersom det hadde kostet 15 i stedet for 15000 poeng hadde jeg vært enig.