SAS TILBUDSTRÅD 2019

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 02. jan 2019.

1. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,654
    Bonuspoeng:
    183
    Stusser mer over avgiftene - var ikke de høye? nesten samme som vi betaler 2 voksne og 2 barn t/r OSL-CPH-EWR i sommer.

2. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Prøv https://classic.sas.no/ hvis du ikke allerede har gjort det. Har opplevd den som mer stabil når det gjelder disse rabatterte poengbestillingene.

3. ina

ina Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,510
    Bonuspoeng:
    93
    Takk :)

4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member Moderator

Likes mottatt:
    10,319
    Bonuspoeng:
    183
    Hrmphf... Nå får ikke jeg fram tilbudspris på biz til ORD i mars...

5. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,741
    Bonuspoeng:
    183
    Fly premium og tilbudet lar seg fortsatt kombinere her, 48k t/r i biz til ORD. Ekstrarabatten fra i går i derimot borte.

6. MrBister

MrBister Medlem

Likes mottatt:
    508
    Bonuspoeng:
    93
    Endelig kom rabatten til SAS members (meg), men det er kun opp til pluss? Jeg kan altså ikke bestille biz? Biz-muligheten forsvinner i kampanjeperioden... Har nivå 4 på SAS MC og 250k to spend :)

x Fail

7. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    65,150
    Bonuspoeng:
    293
    Du må finne ledige Biz billetter, er ikke så alt for mange av dem. (Med forbehold om at det er Biz billetter på kampanje da..)

MrBister liker dette
  8. MarcoPolo

MarcoPolo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Bestilte 2x t/r Shanghai i Biz med FP. Det ble 108.000.
    Burde det blitt 48x2=96 ? Noen som har svaret?

9. Lars J

Lars J Veteran

Likes mottatt:
    8,654
    Bonuspoeng:
    183

Det er forskjellige rabatter til forskjellige destinasjoner, Chicago og Washington har 20%, EWR, LAX,HKG,PVG har 10%.
    Usikker på de andre destinasjonene

I tillegg var det en feil i systemet i går som ga dobbel rabatt, slik at de som hadde 20 ga 38% rabatt og de som hadde 10% ga 19%.. Dette er rettet opp i dag.

Shyneno and MarcoPolo like this.
  10. MarcoPolo

MarcoPolo Nytt Medlem

Likes mottatt:
    57
    Bonuspoeng:
    13
    Tusen takk, da gir alt mening! Og stadig vekk en pen poeng-pris.

Shyneno liker dette
  11. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg bestilte en tur nå til LYR med familien i SAS Plus. Men uansett hva jeg gjorde så får jeg ikke opp SAS rabatten, kun FlyPremium rabatten slik at jeg nå betaler vanlig GO pris. Er det noen som har fått til å kombinere SAS 50% tilbudet med FlyPremium? Jeg prøvde alle mulige nettlesere og gikk helt til betaling med samme resultat.

Jeg booket nå reisen til vanlig FlyPremium pris. Er det mulig å ringe SAS for å be dem legge inn 50% rabatten uten å måtte avbestille? Da risikerer jeg jo å miste billettene.

12. holmen

Likes mottatt:
    65,150
    Bonuspoeng:
    293
    Er du innenfor reiseperioden? Mener den er september til 31/12. Jeg fikk opp totalpris på 5000 poeng for to pax i Plus i november.

Men, jeg ser nå at jeg betalte 10k poeng for samme turen i oktober.. Dette er litt rotete.. SAS IT!

13. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,412
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg hadde ikke noe problem med å få FP + rabatten på en booking til TOS så det var da merkelig. Gjorde en test her nå på en booking til LYR og det virker hos meg: upload_2019-6-27_9-53-20.png

14. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, jeg bestilte for Januar. Hva gjør jeg nå? Ringer SAS? Klarer de å redusere poengprisen uten å kansellere billetten?

Shit.. Jeg ser nå at perioden er frem til 31/12... Står jo ut mars ellers så jeg blandet dette. Min feil... Da lar jeg de stå og venter på neste kampanje

holmen liker dette
  15. Krumkake

Krumkake Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg får ikke opp rabatt på noen reiser, med mindre jeg går til classic.sas.no. Men her kommer ikke FP opp. Kommer FP senere i bestillingen, kanskje?

16. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,412
    Bonuspoeng:
    113
    Kan ikke bruke FP på classic.sas ut det jeg har fortstått, da må du bruke sas.no

17. Krumkake

Krumkake Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Da blir det enten eller.. kjedelig! Er ikke bare jeg som har dette problemet ser jeg

18. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    23,062
    Bonuspoeng:
    293
    Hvorfor ikke prøve skøytebanen i Central Park, havfiske i Miami eller en clam chowder i Boston? Nå har du sjansen, for t.o.m. fredag feirer vi 4th of July med ekstra gunstige priser til alle USA-favorittene våre: Miami, San Francisco, New York, Los Angeles, Boston, Chicago og Washington. Tilbudet gjelder reiser mellom 1. november 2019 og 31. mars 2020 (ikke i perioden 19. desember-5. januar). Bestill senest fredag 5. juli.

19. holmen

Likes mottatt:
    65,150
    Bonuspoeng:
    293
    Hvor fant du den?
    Og er det noe tilbud i Biz? :)

20. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,588
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor lenge varer dette bonus tilbudet til chicago og washington til 48 000 poeng i business?

Del denne siden