Faktisk veldig god tilbud, det åpner for en MR med 6 segmenter fra oslo for den nette summen av 2666 om dette lar seg bestille på BergHansen
Booket svg-osl for samboer og to barn. Er det andre her som har opplevd at deler av fornavnet har forsvunnet etter at bestillingen er betalt? I vårt tilfelle er halve mellomnavnet til samboer borte samt halve fornavnet og hele mellomnavnet forsvunnet fra infant. Alt er lagt inn som fornavn.
Opplevd det med infant, kun to første bokstaver i navnet kom opp når mor og far reiste sammen. Når bare mor hadde henne med på tur viste alt. Og nå forrige uke var vi alle igjen, og alt viste. Så litt bingo, men aldri vært et problem.
Ja, da jeg bestilte en reise for meg + infant tidligere i år endte vi begge opp med kun de to første bokstavene i fornavn på billetten. Har avbestilt, så gjorde aldri noe mer med det.
OSL-ARN-CPH-HAM-CPH-ARN-OSL. For 2666 nok, kan bekrefte at det kan bookes på Berg Hansen, jeg driver å finne ut av når jeg kan gjøre det.
Er alt på samme dag? Jeg finner OSL–ARN–CPH–HAM, men sliter med å finne HAM–CPH–ARN–OSL sent nok til å kunne dra hjem samme dag. Har du en eksempeldato? Og hvis det er samme dag er vel HAM litt skummel å "snu i døra" på i tilfelle det er bussgate?
Det ville jeg ikke anbefale på HAM. Sjans for bussgate fra CPH/ARN er vel ca 99,9% sikkert. Bestilles reisen via SAS må det være 1 time i mellom.
Hei igjen folkes, nei, det er ikke snu i døren konseptet, da det fungerer ganske dårlig med bussing i HAM. SAS har to AirNostrum maskiner som stikker innom HAM i løpet av ettermiddagen. Man ankommer med den første, og drar med nummer to, etter noen timer i en nedslitt Luftwaffe Senator Lounge. OBS: man er nødt til å starte med en redeye flight
Alt det som er før 9 burde være ulovlig Men om du er amatør av sjanger er det mange flere lovlige MR som starter 06.00
Snakket med sas chat, visstnok deler voksen og infant plassen i navnefeltet, derfor kutter de ut bokstaver.
Denne var jo innafor, Luftwaffe Senator er jo bedre enn SAS lounge på CDG, du har all grunn til å glede deg
Nå har jeg ikke vært på CDG med tilstrekkelig tid på en stund, men loungen på HAM er ikke til å skryte av akkurat. Det sagt så er tanken at man bruker 2666 nok for 7500 eurobonus poeng, og det hele ganske knirkefritt på ett døgn. Så ja, det kan være verre uten tvil