Som jeg skrev oppe disse kan bookes med avansert søk på Berg Hansen. Du kan bare glemme at SAS selger disse selv, da de er en minusprosjekt i utgangspunktet
Med dette introduserer du meg til et annet MR nivå/annen verden. Lærer hele tiden noe nytt her, blir hekta på dette forumet. Tusen takk.
Ja, med mindre det kommer en skikkelig Vip F&F er det umulig å slå denne i form av pris og tid mot utbytte
Men når jeg går på Berg-Hansen sine hjemmesider kommer heller det opp noe retur med 3 legs, og det finnes heller ikke noe avansert søk på hjemmesiden, Betyr det at man må søke Oslo-Stockholm, Stockstock-Copehagen, Copenhagen-Oslo, og se at alt korresponderer tidsmessig og så ringe inn og bestille billetten?
Du har rett, jeg må logge inn. Det er utrolig at det går an å bestille slike billetter på BH, og at SAS ikke viser disse. Nerden i meg våkner, og kommer til å ha det morro med med å finne “hemmelige” ruter. Og BH blir favoritt reisebyrå
Merkelig, var dog litt siden jeg fikk. Har bare fått et par ganger. Direkte hos SAS er vel det tryggeste
Jeg booket denne nå, men med en litt annen vri. Ut tirsdag og hjem torsdag, da får jeg tid til å besøke noen gamle venner og tid til å spille litt poker også. 7.498 poeng for 2.666 kroner = 2,81 grunnpoeng pr. krone. Og sammen med OSL-ARN-LHR-OSL og OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-OSL starter jeg den nye opptjeningsperioden med småpene 18.746 poeng iløpet av de 4 første ukene. Men så er det ikke planlagt noe før i desember etter dette, ihvertfall ikke poenggivende reiser.