Ser ikke ut som SAS ønsker å tilby tilbud på IC-C overhodet (med unntak av IAH): Tomt for hodetelefoner i Goodie bag - Diamond
Med tanke på hvor lite C som er tilgjengelig på Bonusbilletter så hadde jeg ikke noe forhåpninger, de har jo faktisk vært flink å gi rabatt på Houston-ruten der de har kapasitet. Synes tilbudet er greit jeg, selv om HK ruten ikke fikk veldig mye avslag, er nok NRT som gir mest value sammen med Innenriks og Tyskland
Pardon my ignorance (jeg er dessuten for lat til å rote rundt på SAS' hjemmesider for å finne det ut selv, så lenge det finnes en mulighet for at noen som allerede vet det, kan komme til å utvise velvilje og svare meg her); om man booker en rabattert billett med bonuspoeng, er det da noen oppgraderingsmuligheter?
Option town er ikke mulig på bonusbilletter, regner med du fint kan kjøpe oppgradering med poeng på flyplassen hvis det er ledig.
Sidene har nå vært nede LEEEEENGE.. Dette er så latterlig at man nesten må flire! HELT umulig å få bestilt reiser både i går og i dag..
Er nok stor pågang, eller SAS sine servere som bare kneler med litt aktivitet på siden som de ikke er vandt til.
Nytt helgetilbud på SVG-IAH (9999,-)! http://www.sas.no/reise/Houston/?ut...92x40_1_2015061206222527&utm_campaign=Q2_2015
Nesten så jeg ikke gleder meg til turen. Nå er snart hele flyet fylt med tørste-figurer fra bonusfeber.no ? Bør kanskje sende en telex til SVGSKKP, og sørge for litt mindre toalett-papir og heller flere flasker Dom...
Flere som sliter ? Har forsøkt siste 5 dager på rad å booke en innenriks bonusbillett til LYR og får hele tiden feilmelding "FLEXPRICER - Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner. (7068 - 2808)". Forsøk på å ringe SAS ender opp med venting i over 30 minutter kø og "ring tilbake" funksjon. Dette er ikke bra SAS. Jeg hadde håpet å kunne bestille disse billettene til Nord Norge, men deres internettside fungerer ikke igjen. Ser heller ikke ut at de forlenger denne kampanjen og fikser i problemet.
Masse bugs på nettsidene de siste dagene.. Har forsøkt å gjøre flere bookinger, mange uten hell.. Alle EB-billetter er helt umulige å bestille..
Jeg klarte å bestille en bonusreise i 8-tiden, men har ikke fått det til siden. Har prøvd om, og om, og om, og om, og om, og om igjen.. utrolig frustrerende. Får stort sett meldingen "FLEXIPRICER - Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner." Frustrerende da jeg skulle bestille en reise til mine foreldre i 60-årsgave.