Fikk forresten booket meg et par bonusbilletter også i kveld til kampanjepris.. trengte connection til biz-turen med Sinapore tilbudet.. Lærte noe nytt og det er at billetter booket i Go kan kanselleres helt opp til avgang med full refusjon av poeng og skatter/avgifter! Det er jo ganske stjerne spør du meg
Sant det, hadde helt glemt at Blue1 skal fase ut 717. Jaja, kjapp helgetur til Helsinki blir fint det
Blue 1 flyr endel mellom ARN-SVG i sommer og. Beste flyene i SAS sin flåte å fly med i europa Synd de skal fases ut.
Tilbud hver torsdag mellom kl 18-24: https://www.sas.no/lavpriskalender/...k&utm_medium=nosm&utm_campaign=NOSMFB_w25_now
Houston here we go again. 9999 as usual. Bestilles fram til søndag 28.06. Denne gang for reiser mellom 9 juli og 29 august.
18000 fra Stavanger uten gull-/diamantbonus, 22500 med. Selv hanker jeg inn 27500 i helga siden jeg ikke valgte enkleste vei til og fra Stavanger
Reiser fra Trondheim. Fikk opp Trondheim-Oslo-Stavanger som alternativ på tur ut og Stavanger-Bergen-Trondheim på tur hjem
Det gies doble poeng i Z klasse hele veien? Jeg har sett på BGO - OSL - SVG - IAH T/R. BGO 2 OSL 2 EH 202 202 SVG 2 EH 212 414 HOU 1 AT 4843 5257 SVG 2 AT 4843 10100 OSL 2 EH 212 10312 BGO 2 EH 202 10514 Totalt 10514 miles x2 = 21028 poeng, samt 25 % ekstra poeng ved gullkort? (Har EBG) Totalt 26285 poeng? (man runder vel gjerne opp?) I så fall mye poeng til en rimelig pris!
SAS har fast takst. I Z får du 1000 pr. leg i norden og 9000 SVG-IAH. Totalt ender din reiserute på 22000 poeng + 25% gullbonus: 27500.
Kjenner jeg er helt i grenseland til å ta en helgetur til Houston bare for å prøve 737 intercontinentalt! Og selvsagt hyggelig med 26250 poeng
Jada, jeg vurderer selv og slenge på en TRD t/r for 799 på Now or Newer kampanjen i dag, på den måten får man jo endel ekstra poeng også i og med at tilslutningsflyene bookes i Z. I mitt tilfelle vil jeg da ende opp med å betale 11368 kr for 28130 poeng, Gull/Diamantbonus inkludert. Galskap, ja, men det er en fin måte og skuffe inn endel ekstra poeng på, til en relativt lav pris. Det som er litt spesielt er jo at man ikke trenger og ha saturdaynight stay på Houstondealen, altså man kan reise fra IAH lørdag kveld. Da spiller det for min del ikke noen rolle om jeg bruker noen timer ekstra av søndagen til å reise på Kan jo alltids slenge på en Optiontown på TRD t/r og håpe på innvilgelse, selv om jeg allerede nå tror det blir litt av et kjør, særlig på vei hjem
Jeg sliter med å finne disse prisene tur/retur SVG-IAH. Ser at det står "Gjør et kupp i helgen", så jeg håper SAS postet dette litt for tidlig og at tilgjengeligheten tar seg opp i morgen.
Finner gode priser, men det begynner å fylles opp, og standard USA-regler gjelder også - vær borte natt til søndag for å få best pris.