SAS tilbudstråd 2015

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Cecilie, 20. jan 2015.

1. Myrvold

Myrvold Nytt Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    18
    Hmm, ikke stemmer prisoversiktene med hva som faktisk er tilgjengelig heller ser jeg... 900kr vises det på kalenderen, men prisen som kommer opp er 2500. Mø! (last minute thingy)

EDIT: Og klarer virkelig ikke sas sine sider å huske innlogging? Når jeg har valgt, så må jeg skrive inn informasjonen om den reisende, evt logge inn på nytt, og innloggingslinken går til ett sted som ikke finnes. Ikke akkurat straight A's på de som har ansvaret for nettsiden der.

EDIT2: Nekter å godta betalingskortet mitt... Wihuu

EDIT3, og siste EDIT: Virker som om systemet er nede, det er ikke mulig å bestille...

Last edited: 15. juli 2015
  2. Outback_Oggy

Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    Tok turen med oljeruten til Houston torsdag 16. juli, og belegget var (mye) høyere enn forventet - 41 passasjerer og dermed kun 3 ledige seter. Nordmenn, svensker, dansker og amerikanere. Antar at de aller fleste hadde benyttet seg av et eller annet tilbud, og flyvertinnen bekreftet at belegget var mye høyere pga. tilbudene enn normalt. Fikk 9.000 x 1,25 = 11.250 grunnpoeng for SVG-IAH (+ 1.000 x 1,25 = 1.250 for OSL-SVG).

3. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Nokon som har noko formeining om det vert fleire poengtilbud (50k EB) på SVG-IAH ruta i løpet av året, eller er det tilbake til "normal drift" no som sommaren snart er over?
    Må kansellera ein booka CT-tur, og må kanskje erstatta den med noko så "kjipt" som helgetur til Houston :)

4. Anton80

Anton80 Senior Medlem

Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    Miles er ikke definert for enkelte prispartisjoner - irriterende...

5. petterfp94

petterfp94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Kjempegode tilbud til Asia og USA. Kanskje de beste hittil?? Go crazy!

6. Gresshopper

Gresshopper Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Noen mellom 18 og 35 her som kan tenke seg en tur til New York i førjulstiden (fra Oslo) og dele et hotellrom, f. eks. 12.-15. desember?
    Er selv 28 og har lyst til å dra, men sliter med å finne reisefølge... Vennene mine har enten ikke råd, eller ikke tid, eller begge deler...
    Og jeg har ikke lyst til å punge ut med 600+ dollar for overnatting... Også er det jo uansett mye morsommere å reise sammen.

I lavpriskalenderen står det forresten at man må bestille senest i dag for å kunne benytte seg av tilbudet... Hvor mye tror dere at de kommer til å øke prisene i morgen?

7. hifiman

hifiman Veteran

Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Prisen ligger vel på 4495 ++ fra å med imorgen

8. _Tobias_

_Tobias_ Reiselysten student

Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Normalt skulle jeg slengt meg på, beklageligvis er det litt for mye støv på konto akkurat nå for dette tilbudet. Men om det dukker opp andre tilbud utover høsten er jeg med. Alltid hyggelig med reisefølge:D

9. Gresshopper

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Veldig bra, bare si ifra!
    Tror jeg kommer til å bestille en billett til broren min nå, så går det jo alltids an å endre navnet senere om jeg skulle finne noen andre som vil bli med.
    Ellers får det bli julegaven hans...

_Tobias_ liker dette
  10. blystan

blystan Senior Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    Skulle gjerne vært med, men må nok også si at jeg må vente på et senere tilbud sånn som det ser ut nå. Booka meg 6 turer per nå :)

11. petterfp94

petterfp94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Du kan slenge deg på med meg til Beijing 25-29.nov i stedet. Jeg drar alene. Er selv 21. Hadde jeg ikke allerede bestilt til Beijing, hadde jeg hengt meg på til New York, vært der en del ganger og elsker byen.

12. blystan

blystan Senior Medlem

Likes mottatt:
    243
    Bonuspoeng:
    63
    GO billetter kan vel etter hva jeg husker ikke endres navn på

13. Gresshopper

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Faen heller, nå var selvfølgelig prisene mye høyere i desember...

Petter, reiser du i economy?

14. petterfp94

petterfp94 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Ja, er bestilt i Go.

15. Gresshopper

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Hvor sannsynlig er det at det kommer nye tilbud utover høsten? :(
    Måtte bestille 5 dager i NY nå, ellers hadde flybillettene vært mye dyrere plutselig... Får tenke litt på om jeg skal kansellere billettene i morgen eller ikke.

Beijing kostet dessverre over 4000 nå... :(

Men si veldig gjerne ifra om dere finner noe annet, kanskje over nyttår eller noe?

16. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Faen, jævla SAS IT.

Har prøvd i 30 min. å bestille billetter nå, men blir bare kastet ut og får tullete feil som at "Bruker-ID inneholder ikke bare alfanumeriske tegn".

Edit: Nå er det spinning wheel of death.

17. Gresshopper

Likes mottatt:
    341
    Bonuspoeng:
    63
    Tok meg også et par forsøk...

18. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,723
    Bonuspoeng:
    113
    Appen fungerer heller ikke. På sas.no får jeg Siden kan ikke vises. Ingenting som fungerer hos meg nå, tror ikke jeg får bestilt…

19. _Tobias_

_Tobias_ Reiselysten student

Likes mottatt:
    47
    Bonuspoeng:
    18
    Kommer stadig nye tilbud, men hvor lukrative de er vet man ikke før det blir annonsert. Men foreløpig kjører SAS tilbuds-torsdag, hvor det kommer ett eller flere tilbud mellom 18 og 24 på torsdager. Om de vil fortsette med dette utover høsten derimot, det er det vel ikke mange som vet.

20. sexten

sexten Senior Medlem

Likes mottatt:
    733
    Bonuspoeng:
    93
    Personleg håpar eg på nokon attraktive poengtilbod utover hausten, då eg plutseleg har ein CT til overs som må nyttast i løpet av året.

Del denne siden