Vet det har vært diskutert før, men man kan vel i utgangspunktet ikke benytte CT på poengtilbud? Men hører noen har fått det til? Er det så at det fungerer via nettsidene ved å bruke "kampanjen"?
Som nevnt over av @Superhai - ny VIP-kampanje på gang. Finner bl.a. Oslo - Hong Kong i november for under 3000,- tur/retur. http://vip.flysas.net/truetravelmusicnorway Kode: sas
Er vel omtrent akkurat same tilbod som det forrige VIP Go? San Francisco til 3300, Tokyo 3300, Washington 3000 osv med reiseperiode frå 1. november på long haul og september på short?
he-he, det kan fort skje! I dag fant jeg forøvrig ut om dette pga at jeg følger SAS på twitter. Sist gang var det her på Bonusfeber jeg leste om det først.
Tusen takk for tipset, har også bestilt nye billetter. Men er fortsatt usikker på om jeg bør reise til NY i desember, hotellene er svindyre. :/ Tenkte egentlig at det kunne være en fin julegave til lillebror, men 2000 kr og oppover per natt... Kanskje jeg heller bør droppe turen eller reise med noen som kan betale for sin del av rommet...