Jepp Som @Baldrick også skriver: Intet problem. Men du har selvfølgelig ingen garantier for at du blir oppgradert da.
Tja, si det. Det enkleste er vel bare å foreta ett søk? Her er i alle fall det som står på forsiden: You can now buy our lowest fares with exclusive availability on many SAS-operated flights within Europe and from Scandinavia to USA & Asia. This invitation is strictly personal. It cannot be passed on. But you can buy tickets for others. There are no limits on the number of tickets you can buy. Book by: August 19, 2015. Travel period: Within Europe 7 Sep 2015 - 16 Mar 2016. Travel period: From Scandinavia & Finland to USA & Asia 3 Nov 2015 - 16 Mar 2016, travel completed 20 Mar 2016. Blackout between 16 Dec 2015 – 07 Jan 2016.
Hvordan er mulighetene for å kaste den siste flybilletten hvis jeg bestiller OSL - EWR - CPH - OSL? Og få ut bagasjen i CPH.
SAS har tydeligvis bestemt seg for at jeg ikke kan motta nytt EBS siden jeg allerede har det, så da får jeg satse på at storstipendet kommer tidsnok til at jeg får benyttet meg av VIP-tilbudet
Kom dette VIP tilbudet på mail til utvalgte kunder slik som sist da eller ? Ser det beskrives som et personlig tilbud, som ikke kan gis videre til andre. Jeg fikk det forrige, men har ikke fått denne gangen. Funker det faktisk å bestille, selv om man ikke er registrert som en av de inviterte da...noen som har prøvd ?
Tror dette er som sist VIP-tilbud som kom for noen måneder siden. Det var samme betingelsene da, bl.a. at det er ett "personlig" tilbud, men det betyr ingenting. "Alle" kan bestille så lenge de vet om det. Om noen har fått e-post om dette vet jeg ikke, men som nevnt tidligere så twitret SAS selv om denne kampanjen og da er det i alle fall fritt frem.
Litt imponerende at man kan få tur /retur Tokyo, billigere enn jeg ga for en Premium Economy KSU - TRD idag. Er vel ca 190 km det
Jeg ba, jeg fikk! Hurra.. Da er guttetur ordna, må bare fortelle gutta i morra før 24 timer har gått.... Er vel rett og slett skambillig.. 12510 poeng for 3024 kr !...
Gud hjelpe meg, dette var billig. 3300 t/r OSL-SFO er jo på grensen til helt vilt. Og i SFO merker man jo klimamessig liten forskjell på om det er vinter eller sommer
Meningen er at du skal "få" tilbudet fra utvalgte skandinaviske artister som SAS har samarbeidet i forbindelse med de siste musikk kampanjen "#truetravelermusic". Som blant annet inkluderer de nye Spotifykanalene. Det er ingen som er "inviterte" og alle kan bestille.
2975 NOK for TRD-HKG /retur - som EBG er det drøye 4 poeng pr. krone Hmmm...kanskje man skulle tatt seg en helgetur ?