Noen som kan finne en bra MR i uken 9-13 nov? Kan reise både SH og LH samt overnatte borte. Bor i Oslo.
SAS med Point Bargain til HKG i Go go Business(!). Sistnevnte til 112.000 poeng. Grei deal hvis man benytter CT det. På den annen side ryktes det at turen går med en gammel og sliten A340 i reiseperioden, noe som kanskje ikke er så spennende. Anyway, må bookes innen 16. august. https://www.sas.no/eurobonus/tilbud-og-nyheter/poengrabatt/
Har ikke vært noe kanonsalg på forhånd av ruten? Når man allerede nå kommmer med kampanjer på bonusbilletter i business. Forresten, er det de gamle business setene i reiseperioden?
Går an å sjekke setekartet også.. Når jeg sjekket mine muligheter var det satt opp ny kabin, dog var dette november...
Som nevnt flere steder så er det ingen grunn til å stole på setekartet før du faktisk sitter der selv. Det kan endre seg mange ganger før avgang... Jeg har to flyvninger til NRT før jul, og den første er satt opp med ny innredning og den andre med gammel innredning. Hva jeg til slutt ender opp med til slutt, ja det vet ingen akkurat nå.
Nytt helgetilbud til Houston. https://www.sas.no/reise/Houston/?u..._medium=nosm&utm_campaign=NOSMFB_HOU_summer15 Reisedato 20.-29. august Edit:9999kr
Donkeyboy har visstnok en samarbeid med SAS og har nylig lagt ut følgende link med billig VIP billetter: vip.flysas.ne t/truetravelmusicnorway Passord er: SAS her må du slette mellomrom i net (fikk ikke postet linken)
Disse VIP tilbudene er jo geniale da! Trenger å bestille 2 IC turer neste år, en i mai og en i august, men det pågående VIP tilbudet gjelder kun for turer frem til midten av mars. Noen som vet hvor ofte disse VIP tilbudene kommer og om prisene alltid er så lave som nå?
Satt meg ned nå i formiddag for å se litt på alle fritidsreiser som er bestilt framover til mai 2016. Selv om billettene er billig og super billig er det med antall reiser det går galt. Kan ikke telle. Har regnet på det, og har nå offisielt brukt feriepengene fram til år 2022 og det på kun turer 8 mnd fram i tid må framover ikke se på et eneste tilbud eller feilprising Skal bare bare bare bestille en tur til, og det til Thailand...