Da var reisen til Houston bestilt. Avreise fra TRD via OSL 17 okt og hjemreise 18 okt. Blir faktisk 27500 points t/r. Det blir topp ja.
Med Business Saver i booking-klasse Z opptjenes det 1000 poeng per strekning innenriks. Reiser en via OSL både på vei ut og hjem så blir det 4*1000 + 18000 for SVG-IAH T/R, i alt 22000. I tillegg får EBG eller høyere 25% bonus, her 5500. Summert gir det 27500 EuroBonus poeng.
Jeg bestilte for en liten time siden, riktignok fra/til AES, men kom likevel på godt under 8000,- Dette er altså for 16. - 18. oktober. Bare å hive deg med @Baldrick - denne sjansen kommer ikke igjen men det gjør nok FTU
Jeg titta akkurat nå fra OSL. Hjem er det ledig til 3652, mens ut så koster det 20085 via EWR. Ikke noe ledig ut tydeligvis
Skulle veldig gjerne blitt med altså, men akkurat nå sitter det langt inne å bruke såpass mye penger på en liten helgetur. Blir nok FTU på meg. Også sparer jeg resten av pengene til påbygg på huset..! Eneste muligheten blir nok om det er noen som i siste liten ikke får mulighet til å dra allikevel, og jeg kan kjøpe den billetten veldig billig..
Vi er to stk som booker Aloft ved Galleria for 16 - 18 okt. Det er ett starwood hotell, billig og nytt.
on 21 okt 2015 14:30 Bergen, Flesland 15:05 Stavanger, Sola 16:00 Stavanger, Sola 19:30 Houston, George Bush Intercont Prisregler SAS Business Saver on 21 okt 2015 21:45 Houston, George Bush Intercont 14:15 +1 Stavanger, Sola 14:45 Stavanger, Sola 15:20 Bergen, Flesland Prisregler SAS Business Saver Noen som vet om denne ruten går? Går ut fra det er samme fly, som går rundtur? Altså at jeg bare går av i Houston, og venter på at de rydder, og så fly tilbake?
Det er et ganske bra skianlegg i Sierra Nevada fjellene. Det er to timer fra Malaga og en knapp time fra Granada. Det er ikke det typiske skiferiestedet, men likevel det er en bra destinasjon. Skiføret i selve Malaga er like bra som som føret i selve Tokyo vinterstid, men begge plasser er bra og reise hvis du liker ski.
Sikkert ikke så verst, selv om det finnes bedre destinasjoner for ski i vinter. Det er 161km fra Malaga til her: http://m.skiinfo.no/sistema-penibetico/sierra-nevada/skianlegg.html
Vurderte gå for samme løsning, men onsdagen ble noe dyrere. Ser det fortsatt er billetter mandag 19/10, blir ca 7500 t/r OSL-SVG-IAH-SVG-OSL, som gir 25k poeng. . Er det verdt det?
Og nå er billettene 19 bortevekk, ingen flere ledige datoer med billig T/R over døgnet. Kanskje det er sjans for at det blir avbestillinger etterhvert slik at vi får en mulighet?