@Jan Fredrik , @holmen : Ja, jeg får opp tilbudet, ser ut som linken er knyttet til individer ettersom det er en parameter rid og dclid som begge har kode som ser ut som det er hashet. Får f.eks t/r SAS - EVE til 1396 NOK i GO, 1778 i Plus.
OK, da prater vi om forskjellige ting. Jeg lurte på om du fikk opp tilbudet om 30-40% på beste tilgjengelighet-billetter. Det ble diskutert lenger opp i tråden.
Hvordan er det nå med SAS Plus (innenlands/skandinavia) og avbestilling? I følge e-posten jeg fikk ang denne kampanjen så markedsføres det som at det er fleksibelt og at jeg kan avbestille kostnadsfritt. Er dette faktisk tilfellet ...?
Innenlandsbilletten jeg har kjøpt er SAS Plus (ikke Saver). Og i e-post-bekreftelsen står dette: Endring: Endring tillatt innen samme prisnivå. Kan kjøpes opp til høyere pris mot prisdifferansen i tillegg. Refusjon: Billett og innenlands/internasjonalt tillegg er refunderbart. Begrenset refundering på delvis benyttede billetter.
Om det ser Saver-billetter så står dette spesifikt? Se følgende eksempel: Her ser det jo ut til at billetten er SAS Plus, samt at "Endring og refusjon" er "Inkludert". Men i tillegg kan jeg sjekke av for å få "Få refusjon og endring inkludert for" den nette sum av 2500 pr vei.
Endring innenfor samme bookingklasse og avbestilling er inkludert. For 2500 ekstra kan du bytte fritt innenfor alle bookingklasser. Hvertfall det jeg kom frem til da jeg lurte på det samme for noen måneder siden.
Plus saver er vel ikke inført på innenlandsbilletter as of yet...selv om det var noen for en periode siden som fikk opp disse billettene mellom BGO-OSL ( tror jeg det var ) ...
SAS plus kan avbestilles og du får alt du betalt tilbake endring er helt håpløst synes jeg , koster jo skjorta å endre viss du ikke finner samme bookingklasse
Ny kampanje på bonusreiser innanlands, 30% rabatt denne gongen. Reiseperiode er november til februar. https://insideflyer.no/sas-med-kampanje-pa-bonusreiser-innanlands/
Jeg forstår det riktig at disse er 100% refunderbare (altså alle poeng + skatter og avgifter)? Vet at jeg skal reise en helg, bare ikke når, men da burde jeg kunne bestille billetter for en drøss med helger, og bare avbestille når jeg får endelig dato?
MC går automatisk når du velger SAS. Har du reise med Widerøe går det ikke.. Der funker ikke SAS MC rabatten..