Er det noe poeng å kjøpe Sas plus på tilbud hvis man tenker at man kommer til å måtte flytte på dem senere? Sånn som jeg skjønner det må jeg da uansett betale mellomlegget til det samme som det ville kostet å kjøpe en ny billett. Er det sånn at billett og skatt+avgift er refunderbar, slik at jeg kan booke billetter til alle aktuelle datoer, og så refundere de ubrukte?
Tror disse plus-billettene ikke er fullt refunderbare.. 600kr i gebyr. Så da lønner det seg ikke å booke mange billetter. :-(
Ser på OSL - TRD (så burde kanskje postet i den egne tråden om det... ) Får følgende fare rules i SAS-appen. Virker på meg som at det er 100% refunderbart, men jeg har aldri bestilt flex hos SAS før...
Jo er det visst det ikke er SAS plus saver billetter , bestilt TRD-OSL og det var ikke saver altså full refusjon visst du avbestiller.
Ok. Ingen av de jeg har sjekket opp har vært "vanlige" SAS Plus... Hver gang så kommer det opp en mulighet til å betale mer for "full refusjon", men jeg har stort sett bare sjekket Tromsø. Mulig det er forskjell på strekningene?? Må sjekke litt til..
Jeg kjøpte akkurat en billett TRD-OSL, da så det for meg ut som det jeg fikk ved å betale ekstra ikke var noe mer hva gjelder refusjon, men ikke begrensning på bookingklasse ved eventuell endring? På e-ticketen står det: A / Confirmed - det skulle vel bety full refund, eller?
Plus til Europa på tilbud https://www.sas.no/tilbud-og-priser/fly-sas-plus-til-europa/ Bestill senest 14/8 Reiseperiode 4/9 til 15/12
Kan man se bookingklasse på sas.no / classic.sas.no før man bestiller? f.eks under prisregler. I så fall hvordan? Er man sikret å få den klassen?
Det kan du. Klikk først på klassen (SAS Plus Full Flex i eksemplet under) Trykk så på Vis detaljerte prisregler i vinduet som popper opp og du får da opp ett nytt vindu. Trykk på Avbestilling & endring og du vil da få bookingklasse opp under FCL: (CFLEX - klasse C altså i dette tilfellet).
UV Haha, så den mailen fra SAS. Prøvde å trykke på bildet i mailen for å se tilbudene, men det gikk ikke nei. Sjekket headingen på mailen igjen, og det stod det ja; Forhåndstips til deg som er gullmedlem. Takk SAS!.....
... hos meg står det forhåndstips for deg som er diamant ... Kanskje sølv også får forhåndstips? Eller kanskje alle EB medlemmer får det ... hvem vet?
I morgen SAS IT tid. Så det kan være alt fra onsdag i sidste uge kl. 7.34 og indenfor de næste 2 år og 42 dage...
Skal være kl. 00:00:01, men med SASIT er man aldri sikker..... Tviler uansett på at så veldig mange sitter klar ett sekund over midnatt....