Billigste for poengenes del er jo Plus, men det er jo ikke det samme som Business. Med tilbudspriser finner jeg SVG-CPH-ORD til 7200-7800 i Plus tur/retur som gir 11.600 poeng.
Har gått og ventet på en bekreftelse i USA på et prosjekt, og først gikk F&F-kampanjen ut, og mandag gitt et annet tilbud ut. Selvfølgelig kom bekreftelsen sent torsdag kveld/natt til fredag. Hva er sjansene for en kampanje i løpet av noen uker? Trolig liten...men 70% dyrere Plus-billett var litt i overkant.
Sjansen for ny F&F ila noen uker er nok forsvinnende liten. Den kommer forhåpentligvis tilbake rett før jul. Men skal ikke se bort fra enda en 'vanlig' kampanje ila 2-4 uker, avhengig av hvor bra salget går i mellomtiden. Vi har sett ganske mange kampanjer, tipper at belegget ikke ser særlig bra ut for vintersesongen (det sliter angivelig hele bransjen med), samt at SAS må bevise de nye investorene at de er liv laget (og da gjelder det å kunne tiltrekke seg kunder).
Det ville være å håpe, da skal i hvert fall jeg på tur ! Mener å huske vi til og med fikk 4-gangen for 2 år siden.
Fikk akkurat tilbud til Gull og sølvmedlemmer men finner ingen priser .. er det noen som har funnet noe billig? Billigste jeg klarte å finne var 5k til IAD som er svindyrt..
Bestilte OSL-AGP i Plus, slett ikke gærent, 7000 for to i Plus Smart. For noen dager siden var det 9340. Norwegian skulle ha drøyt 8 laken for lowfare+.
Jeg sjekket Oslo - Paris på et par tilfeldige datoer og fant ut at prisene rett på sas.no ofte var en hundrelapp eller to lavere enn i tilbudet Det eneste som faktisk var billigere var Plus Smart tror jeg, så ikke hopp på tilbudet helt ubetinget i hvert fall.
Dette er egentilg Friends and Family,re-branded. "Alle" priser er Go og oppover,så noen hundrelapper mere en i Go-Light,og du får mere poeng pr booking.
Jeg må ha inn en ekstra tur for å sikre gullet, tenkte jeg kunne benytte meg av tilbudet til gullmedlemmene som kom nå og få en tur før jul så jeg også får med disse ekstra poengene for bio-billetter. Fant først OSL-CPH-ARN-OSL til 9238,- for 2 pax i PRO BIO. Ettersom det er litt begrensninger på mulige reisedatoer, helgene er svindyre fremover og jeg egentlig ikke orker å tenke så hardt på dette tenkte jeg la gå. Men kom ikke videre i nettleser på mobil, så søkte opp på pcen. Da kom tilsvarende plutselig opp til 7758,-. Innen jeg var kommet til utsjekk var prisen blitt 7342,-. 5586 poeng for 3671,- tenker jeg er innafor. Hva som skjedde her aner jeg ikke, men om man sliter med å finne ok priser kan man jo forsøke å bytte enhet/nettleser. De ordinære prisene er nå noen hundrelapper over den bookede prisen, med samme poeng, så moralen er vel i alle fall å uansett sjekke normalprisene som Sykkelthor sier. Det er ikke gitt at prisene merket kampanje faktisk er billigere!
Invitation Christmas Concert INVITATION Dear XX We are delighted to invite you to a magical evening to celebrate Christmas and the Scandinavian traditions behind the festivity. Please join SAS EuroBonus for a Scandinavian music journey that will take off in the Danish, Norwegian and Swedish folktales and take us through a music experience in the spirit of Christmas. Event dates: December 10 – Copenhagen December 11 – Stockholm December 12 – Tromsø Places: See details on the sign-up page Cost: 1 500 EuroBonus points / person. Free of charge for children under the age of 10. Please note that travel and hotel fare is not included in the price. RSVP: This is a personal invitation for you and up to 3 guests of yours. Please confirm your attendance below, but no later than November 30, 2023. Kindly note there is a limited number of seats available on a first come, first served basis. We hope you want to share the Christmas spirit with us!
25 % POENGRABATT PÅ VINTERENS INNENRIKSREISER Skal du hjem eller bort i julen eller senere i vinter? Uansett hva du skal tilbyr vi nå 25 % poengrabatt på utvalgte innenriksreiser. Gjelder for reiser til Bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø. Men ikke vent for lenge med å bestille, for tilbudet er tidsbegrenset. Barn mellom 2–11 år 50 % rabatt, også på kampanjeprisen. Bestill senest: mandag 20. november Reisedato: 1. desember til 31. mars 2024 Antall plasser er begrenset. Skatter og avgifter kommer i tillegg.
Fikk samme mail men får ikke opp noe rabatterte poengpriser enda. Samt; det står ikke spesifikt men antar dette er fra Oslo?
Det gjelder alle innenriksreiser til nevnte destinasjoner. Merk at du må være innlogget for at rabatten skal være synlig.
Jeg gjorde to bestillinger nå og begge var til 5.000 poeng t/r, selv om det var 3.750 hver vei som kom opp i lavpriskalenderen. Greit med 50% rabatt og ikke bare 25%
"Utvalgte innenriksreiser"... Så vidt jeg kan se ser det bare ut til å være bonusbiletter som har rabatt.
Ja .. det er det som står i mailen: Poengrabatt kan bare gis på bonusreiser 25 % POENGRABATT PÅ VINTERENS INNENRIKSREISER