SAS tilbudstråd 2024

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av LN-FHU, 02. jan 2022.

1. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,847
    Bonuspoeng:
    93
    Billigste for poengenes del er jo Plus, men det er jo ikke det samme som Business. Med tilbudspriser finner jeg SVG-CPH-ORD til 7200-7800 i Plus tur/retur som gir 11.600 poeng.

Upsaker and holmen like this.
  2. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    1,948
    Bonuspoeng:
    93
    SFO og MIA ligger i samme prissjiktet og gir enda flere poeng ;)

3. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    1,847
    Bonuspoeng:
    93
    Har gått og ventet på en bekreftelse i USA på et prosjekt, og først gikk F&F-kampanjen ut, og mandag gitt et annet tilbud ut. Selvfølgelig kom bekreftelsen sent torsdag kveld/natt til fredag.

Hva er sjansene for en kampanje i løpet av noen uker? Trolig liten...men 70% dyrere Plus-billett var litt i overkant.

4. steve0

steve0 EBD

Likes mottatt:
    1,948
    Bonuspoeng:
    93
    Sjansen for ny F&F ila noen uker er nok forsvinnende liten. Den kommer forhåpentligvis tilbake rett før jul. Men skal ikke se bort fra enda en 'vanlig' kampanje ila 2-4 uker, avhengig av hvor bra salget går i mellomtiden. Vi har sett ganske mange kampanjer, tipper at belegget ikke ser særlig bra ut for vintersesongen (det sliter angivelig hele bransjen med), samt at SAS må bevise de nye investorene at de er liv laget (og da gjelder det å kunne tiltrekke seg kunder).

Norwegian_Traveller liker dette
  5. Fridtjof

Fridtjof Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    410
    Bonuspoeng:
    63
    Er det noen sjanse for doble poeng i desember, sånn det var i fjor?

6. Wanderlust

Wanderlust Senior Medlem

Likes mottatt:
    793
    Bonuspoeng:
    93
    Det ville være å håpe, da skal i hvert fall jeg på tur !

Mener å huske vi til og med fikk 4-gangen for 2 år siden.

Skarven liker dette
  7. Chag

Chag 42195m

Likes mottatt:
    60
    Bonuspoeng:
    18
    La oss ikke gå tilbake til de mørke tidene selv for 10-ganger.

8. Shyneno

Shyneno Okama

Likes mottatt:
    1,552
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk akkurat tilbud til Gull og sølvmedlemmer men finner ingen priser .. er det noen som har funnet noe billig? Billigste jeg klarte å finne var 5k til IAD som er svindyrt..

9. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,603
    Bonuspoeng:
    293
    Bestilte OSL-AGP i Plus, slett ikke gærent, 7000 for to i Plus Smart. For noen dager siden var det 9340. Norwegian skulle ha drøyt 8 laken for lowfare+.

Spielhaug liker dette
  10. Sykkelthor

Sykkelthor Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    785
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg sjekket Oslo - Paris på et par tilfeldige datoer og fant ut at prisene rett på sas.no ofte var en hundrelapp eller to lavere enn i tilbudet o_O Det eneste som faktisk var billigere var Plus Smart tror jeg, så ikke hopp på tilbudet helt ubetinget i hvert fall.

Shyneno liker dette
  11. FlyMCO

FlyMCO Senior Medlem

Likes mottatt:
    791
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er egentilg Friends and Family,re-branded.
    "Alle" priser er Go og oppover,så noen hundrelapper mere en i Go-Light,og du får mere poeng pr booking.

12. Mbj

Mbj Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    701
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg må ha inn en ekstra tur for å sikre gullet, tenkte jeg kunne benytte meg av tilbudet til gullmedlemmene som kom nå og få en tur før jul så jeg også får med disse ekstra poengene for bio-billetter.

Fant først OSL-CPH-ARN-OSL til 9238,- for 2 pax i PRO BIO. Ettersom det er litt begrensninger på mulige reisedatoer, helgene er svindyre fremover og jeg egentlig ikke orker å tenke så hardt på dette tenkte jeg la gå. Men kom ikke videre i nettleser på mobil, så søkte opp på pcen. Da kom tilsvarende plutselig opp til 7758,-. Innen jeg var kommet til utsjekk var prisen blitt 7342,-. 5586 poeng for 3671,- tenker jeg er innafor.

Hva som skjedde her aner jeg ikke, men om man sliter med å finne ok priser kan man jo forsøke å bytte enhet/nettleser. De ordinære prisene er nå noen hundrelapper over den bookede prisen, med samme poeng, så moralen er vel i alle fall å uansett sjekke normalprisene som Sykkelthor sier. Det er ikke gitt at prisene merket kampanje faktisk er billigere!

RoadKing and Insomnia4u like this.
  13. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    113
    Invitation Christmas Concert

INVITATION
    Dear XX

We are delighted to invite you to a magical evening to celebrate Christmas and the Scandinavian traditions behind the festivity.

Please join SAS EuroBonus for a Scandinavian music journey that will take off in the Danish, Norwegian and Swedish folktales and take us through a music experience in the spirit of Christmas.

Event dates:
    December 10 – Copenhagen
    December 11 – Stockholm
    December 12 – Tromsø

Places:
    See details on the sign-up page

Cost:
    1 500 EuroBonus points / person. Free of charge for children under the age of 10. Please note that travel and hotel fare is not included in the price.

RSVP:
    This is a personal invitation for you and up to 3 guests of yours. Please confirm your attendance below, but no later than November 30, 2023. Kindly note there is a limited number of seats available on a first come, first served basis.

We hope you want to share the Christmas spirit with us!

14. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,529
    Bonuspoeng:
    113
    25 % POENGRABATT PÅ VINTERENS INNENRIKSREISER
    Skal du hjem eller bort i julen eller senere i vinter? Uansett hva du skal tilbyr vi nå 25 % poengrabatt på utvalgte innenriksreiser. Gjelder for reiser til Bergen, Stavanger, Trondheim og Tromsø. Men ikke vent for lenge med å bestille, for tilbudet er tidsbegrenset.

Barn mellom 2–11 år 50 % rabatt, også på kampanjeprisen.
    Bestill senest: mandag 20. november
    Reisedato: 1. desember til 31. mars 2024
    Antall plasser er begrenset. Skatter og avgifter kommer i tillegg.

Cumulus, freddyen and Upsaker like this.
  15. obay

obay Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,569
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk samme mail men får ikke opp noe rabatterte poengpriser enda.
    Samt; det står ikke spesifikt men antar dette er fra Oslo?

16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,572
    Bonuspoeng:
    183
    Det gjelder alle innenriksreiser til nevnte destinasjoner. Merk at du må være innlogget for at rabatten skal være synlig.

Screenshot_20231114-115122.png

jgroneng, obay, Maggie and 1 other person like this.
  17. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    13,641
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg gjorde to bestillinger nå og begge var til 5.000 poeng t/r, selv om det var 3.750 hver vei som kom opp i lavpriskalenderen. Greit med 50% rabatt og ikke bare 25% :)

Henrik, SVG_flyer, Cumulus and 2 others like this.
  18. NielsKlim

NielsKlim Nytt Medlem

Likes mottatt:
    82
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg får heller ikke opp priser selv om jeg er innlogget. Noen som vet hvorfor?

19. antirealiti

antirealiti Medlem

Likes mottatt:
    285
    Bonuspoeng:
    63
    "Utvalgte innenriksreiser"... Så vidt jeg kan se ser det bare ut til å være bonusbiletter som har rabatt.

20. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    873,757
    Bonuspoeng:
    293
    Ja .. det er det som står i mailen: Poengrabatt kan bare gis på bonusreiser
    25 % POENGRABATT PÅ VINTERENS INNENRIKSREISER

holmen liker dette

Del denne siden