Litt off topic fra denne tråden, men sett tidligere at flere mener 3x Eurobonuspoeng per krone brukt er en grei Ratio. Dersom du er under 26 og bestiller ungdomsbillett til typ Hong Kong koster det 2486 kroner tur/retur, noe som gir 9500 poeng. Det gir en FIN ratio av 3.821 EB poeng per krone brukt for EBS medlem...
Skal virkelig ikke forundre meg om jeg tar en liten HongKong/LA/NY/Tokyo tur på 18års-dagen nei, fantastiske ungdomspriser! Norwegian har samme priser, men der får du kun CashPoints på selve billettprisen og ikke avgiftene...
Hahah den er fin! Tenkte egentlig å bruke Norwegian sitt kredittkort for CashPoints, men tror jeg hopper over til Eurobonus med de gunstige ungdomsbillettene!
Det ligger vel ikke i standard segmentet. Ta kontakt med SAS Corporate Sales, så får du muligens et tilbud avhengig av klasse og bruk (klipp kontra tid).
Det koster vel tett oppunder 300k før Travelpass for Norge. Til HKG forundrer meg det ikke om du må med i alle fall det dobbelte. Klippekortet gir ikke mening med mindre du bestemmer deg for hvilket fly du skal ta først når du setter deg på flytoget.
Løfter denne istedenfor å starte en ny tråd. Finner veldig lite om priser på travel pass hos SAS. Noen som vet hva f.eks. OSL-Tyskland koster?
Priskalkulatoren har ikke fungert på lang tid.. Kunne tenkt meg å vite hva KRS/OSL koster nå for tiden.
Tidligere fikk man det opp også uten kode. Da var det nok å trykke privatperson. Kunne tenkt meg dette, men vanskelig å forsvare 145k i året når det er snakk om 90ish turer som nok normalt koster 5-700kr..
Hva er egentlig vitsen med disse "klippekortene"? Hvis jeg tolket det riktig så kunne man kjøpe 20 "punches" KRS-OSL for 35.000. 1750 per tur. Det koster vel mindre å bare kjøpe flex-billetter utenom til vanlig?
Jeg har klippekort krs-osl 20 klipp. Du har rett i at prisen ikke gir noe særlig rabatt i forhold til enkeltkjøp. Det jeg setter pris på er enkelthet v/booking og mindre bilag #reiseregning
Hva er vitsen med å kjøpe mer enn 60 punches? 100 punches er jo dyrere enn unlimited. Kan man booke for flere forskjellige personer med klippekortene, mens unlimited er personlig?