Satser på at folk flest får en God Lørdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av kjeeli, 23. mars 2024.

1. kjeeli

kjeeli Veteran

Likes mottatt:
    27,558
    Bonuspoeng:
    183
    Her på Norefjell kan jeg «nyte» smerter i venstre bryst!
    Slapp av folkens, det er ikke hjerteinfarkt, så dere blir ikke kvitt meg så kjapt :)

Etter tidlig ankomst Norefjell Ski & Spa i går, valgte vi å legge ut på langrenn før rommet var klart.
    Skal nevnes at jeg ikke har gått bortoverski på sikkert 9-10 år i frykt for å bli skadet.
    Outfit’en var nok mer klar for slalåmski

IMG_3062.jpeg

enn den tradisjonelle hobby langrenns kledningen.

IMG_3094.jpeg

Men hva gjør man ikke for å glede sine nærmeste.

Etter ett forsøk på å nå Høgevarde 1459 moh

IMG_F95D27AB52A9-1.jpeg

valgte vi å avbryte forsøket pga mye vind der oppe.

På vei hjem ble det mye nedover, og jeg er ikke den mest habile med langrennski på beina da.
    Kom til siste nedoverbakke ved hotellet og der gikk skia plutselig i kryss, og jeg stupte fremover.

Venstre knyttneve havnet dessverre mellom snøen og venstre bryst, og nå er det ikke meget behagelig å puste dypt inn eller bevege overkroppen.
    Men kan si meg fornøyd med en 18km tur etter så mange års fravær fra denne type fritidssyssel.

Slenger ved litt gammel historie også

IMG_3093.jpeg

Kos dere med lørdagen folkens!

RoadKing, Liza, Flymunda and 22 others like this.
  2. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    16,405
    Bonuspoeng:
    183
    God altfor tidlig morgen fra Arlanda. Det ble tre timer på øyet på Clarion etter at SAS ble nesten tre timer forsinket fra Oslo i går kveld. Får håpe på litt søvn på flyet.

God lørdag alle.

Liza, Flymunda, Sonictravel and 13 others like this.
  3. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra en parkbenk i Bangkok.
    Kjenner det er en annen varme her nå enn for et par måneder siden, gitt. Annen, i betydningen mer av den og mer trykkende. Men så lenge man legger inn pitstops takler man da den slags. Klager ikke på sommervær etter Oslovinteren 2024...

God bedring til skifarende folk og god lørdag til alle.

EndreD, Liza, Flymunda and 14 others like this.
  4. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,255
    Bonuspoeng:
    183
    GOD lørdag fra Suvarnabhumi og BR67. Ferden mot påskeferie har startet og første stopp blir LHR. Sitter godt plantet i 10K, bobler er utdelt og ser fram til å høre musikken fra GE90-115 som henger under vingene her. Tenker dette blir en bra flight :cool:
    Ha en flot lørdag :)

IMG_2083.jpeg IMG_2082.jpeg IMG_2084.jpeg

RoadKing, Thomas123, EndreD and 16 others like this.
  5. Nuvolari

Nuvolari EBD

Likes mottatt:
    1,927
    Bonuspoeng:
    113
    Håper på økt trumf på Douchbag snart. Skal gå til innkjøp av Db sin Ramverk luggage bundle. Db har lenge ligget mellom 4,6% og 6,2%. Hadde håpet på en 7,8% eller 9,3% kampanje snart.

EndreD, Ruby, Flymunda and 3 others like this.
  6. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,197
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Cape Town. Vært ute på en liten joggetur utendørs, nå frokost på balkongen med utsikt til et Table Mountain kledd i skyer.

I likhet med @kjeeli gikk jeg også på trynet på langrenn, men for meg var det imidlertid 3 år siden, og det medførte en solid operasjon og en medfødt skjelettfeil i foten som brått ble problematisk etter at ting ble «røsket rundt» nedi foten etter fall, så har hatt vondt i foten i tre år.
    Håper det går raskt over for deg, @kjeeli!

Ha en solid en!

IMG_0630.jpeg

EndreD, Ruby, Liza and 12 others like this.
  7. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,576
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Søta Bror.
    Dagen skal brukes i spaet og til god mat&drikke.
    20240323_080353.jpg
    Hotelet har fått sin egen Florida avdeling:p
    20240322_215924.jpg
    Ha en strålende lørdag alle IF-ere :)

Last edited: 23. mars 2024
    EndreD, Ruby, Liza and 10 others like this.
  8. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,657
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra leiligheten til kameraten min i Tromsø. Idag om ikke så altfor lenge skal jeg fly ned til Oslo for å feire at en kamerat har blitt 20 så blir det tur tilbake imorgen.

Så ha en god lørdag, god helg og god påske

EndreD, Ruby, Flymunda and 8 others like this.
  9. eventyrer

eventyrer Medlem

Likes mottatt:
    446
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Oslo. Snart går turen til Sjusjøen for langrennski. Jeg satser på flott påskevær etterhvert :).

God påske :D.

EndreD, Ruby, Flymunda and 8 others like this.
  10. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra et sted over Bengalbukta. Har ikke sett snurten av Fantomet ennå, men det betyr vel bare at det ikke er noen kjeltringer ombord. Straks frokost, og 10t i økonomi går mot slutten. Godt å ha biz å glede seg til på veien hjem! Ha en flott påskelørdag!

EndreD, Ruby, Liza and 10 others like this.
  11. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    11,534
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Granca!

Min første rene sydentur på 15+ år går mot slutten. Skulle reist hjem med SK4696 i dag, men den har blitt kansellert og jeg har blitt booket om til Lufthansa via MUC.

Nå prøver jeg å få kontakt med reisebyrået for å finne ut når og hvordan jeg skal komme meg til flyplassen.

Ha en finfin dag!

EndreD, Liza, Flymunda and 10 others like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra skammekroken på MUC FCL.

Etter papirarbeidet må en gi tid til kjære IF( som har vært sårt savnet, men hersens jobben kverker reisebasillen) men snart påske :D

A7701E69-C4B6-432E-A87D-F7BFE41DD031.jpeg 98AD7C0E-580E-4BC2-8AAF-452619212878.jpeg C49C9877-B618-41A4-A577-4EDFC19810DC.jpeg 6E23B408-3B9A-4A47-A5F0-CD8217507EB4.jpeg

EndreD, Ruby, Liza and 13 others like this.
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,775
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen!
    Lørdagen er her, og påskeferien ligeså. Ingen store planer for ferien, så i teorien kunne man jo nesten ha jobbet. :p

Neida. Det blir noen rolige dager med i innslag av IKEA-møbel-bygging, bisettelse, åpning av hytte, drikking av vin, samt litt god mat. Blir nok bra! Og, ikke minst, planlegging av Japan-tur.

Håper skaden til @kjeeli er av midlertidig art, og at alle koser seg med helg!

EndreD, Ruby, Liza and 7 others like this.
  14. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,149
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra snart OSL.

Spent på hvor travelt det er der i dag, men kommer godt kledd for forholdene med fast track og OSLounge etterpå ;)

EndreD, Ruby, Liza and 6 others like this.
  15. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,493
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Oslo!

Jula varer som kjent til påske, så har brukt litt tid på å pelle ned julelys nå på morgenen. Fruen kjøpte ikke det nye konseptet «påskelys».

Lite påskeferie enda, men herreaften med en gjeng naboer i kveld med lammelår og god rødvin, har akkurat vært å kjøpt litt østers og champagne til å starte gildet med så skal nok overleve.

EndreD, Ruby, Liza and 8 others like this.
  16. trygveat

trygveat Veteran

Likes mottatt:
    6,688
    Bonuspoeng:
    183
    Trolig rammet av denne? https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/KnQ4QE/sas-kansellerer-flere-flyvninger

17. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,149
    Bonuspoeng:
    183
    Kan melde om amateur hour i fast track - men hvertfall kort kø på bare 10-15 da jeg kom dit.

Vanlig security var stapp full, og køene foran passkontroll ut av Schengen er også lengre enn vanlig nå. Beregn god tid!

OSLounge var busy, men gikk greit å få sitteplass. Bortsett fra alle barn som hylte og løp rundt (når de ikke lå rett ut på gulvet), var det meste som vanlig inne i loungen.

Veldig bra staff, som fylte på mat, ryddet og fikset hele tiden.

De har åpnet premium (som normalt er stengt på helgedager) for å bruke sitteplassene der også. Men ingen servering på premium buffet i dag - sikkert fordi sonen var åpen for alle.

EndreD, Liza, kjeeli and 1 other person like this.
  18. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    God eftan fra jobben….

Årets mest overraskende telefon kom like over midnatt.

Bilen min stod og sperret en utkjørsel fra en rekkehus parkering 20 min nord for OSL.

Punktert og uten skilt.

Nå står den litt penere parkert. Og skal taues til passende verksted for dekkbytte.

det ble en time og litt søvn før jobb, noe som merkes godt utover dagen i dag. La inn denne meldingen i fredagstråden:)

EndreD and Avixlo like this.
  19. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,661
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Øvre, i dag er det påfyll med kontraster som gjelder;

IMG_5502.jpeg IMG_5503.jpeg

RoadKing, Flymunda, Upsaker and 9 others like this.

Del denne siden