SAS ser ut til å gå inn i sommersesongen med en enda mer kynisk og kundefiendtlig holdning enn tidligere. Stadig oftere kansellereres flygninger og et eller flere leg på reisen blir endret. Er det flere enn meg som erfarer at: Du konsekvent blir flyttet til en flight som gir lengre ventetid? SAS nekter å flytte deg til en mer gunstig flight, selv om det er mange ledige seter også bonusbilleter. Kundeservice får enda mindre handlingsrom til faktisk å hjelpe kunden?
At kundeservice all over har fått mindre handlingsrom de siste årene er det ikke tvil om. at en ofte bookes om til mindre gunstige tider handler vel mye om at de fleste er på den mest gunstige tiden allerede? Jeg kan ikke huske å ha bli nektet bytte til annen flight når det har vært ledige på andre flyvninger.
Er det en mulig løsning å bare booke nye billetter fra OSL til SVG? Dette er siste leg på reisen. Tidligere måtte man jo uansett ta ut bagasjen i Oslo når man skulle videre innenlands. Noen som vet om dette fortsatt er mulig?