11D og F, alternativt 15D og F. Ser de er opptatt/blokkert nå, men de vil mest sannsynlig bli mulig å velge noen døgn før avreise (legg inn varsel på ExpertFlyer). I mellomtiden så ser 14D og F ut som bra valg.
Hva tenker du er fordelen med disse? Sist vi fløy Thai satt vi rett bak galley. Jeg syntes det ble mye frem og tilbake, samtidig som det konstant var en matos. Ikke bra.
Må vere obs på at der ikkje er serviettholdar ved bulkheadsete... Edit: Facepalm! Dette er i eldre kabin på 772... Det fins ingen serviettholdar i det heile i nyare kabin.
På rad 15 er det klart det blir litt mer trafikk enn andre steder, men ikke noe som jeg synes har vært plagsomt i alle fall. Og matos kan jeg ikke huske noe av i alle fall. Men rad 11 er altså den aller beste etter min mening. Den store fordelen med bulkhead setene er at du slipper å sitte/ligge på skrå for å putte føttene i ett hull ved setet foran. Bulkhead setene har en ottoman som faktisk også kan brukes av en annen passasjer som sete om man vil ha litt intimkontakt
Hvordan legge inn varsel, kan du forklare det bedre? Jeg booket også 2 billetter til Australia fra singapore-melbourne og melbourne-singapore-københavn i seter 14D og 14F i dag, men ville gjerne helst hatt de fremste setene.
Jeg antar at du ikke har betalt abb. på ExpertFlyer siden du spør? Jeg har det nå, men klarte meg fint lenge med bare gratis abb. også. Kort fortalt så oppretter du en (gratis) bruker, logger inn og oppretter varsling på de setene du ønsker. https://www.expertflyer.com/free-program Merk at med gratisutgaven så er det en del begrensninger på hvor mange søk du kan kjøre samtidig osv., men bør fungere fint for dette.
Så det er trygt å lage profil der? Jeg trenger 3 varslinger oslo-ist, ist-singapore og singapore-melbourne. I retur, mel-singapore-københavn. I går da jeg ringte singapore airlines scandinavia fikk jeg beskjed om at de setene bare kan bestilles på flyplassen eller ved sjekk inn tenker da på fremste rad 11 i den mindre kabinen og rad 15 i den større kabinen.
Helt trygt. Du blir ikke bombet med spam eller noe sånt heller. Og ja, det svaret du fikk er vel det "alle" får. Men jeg og andre har ved flere anledninger opplevd at rad 11 åpnes noen dager før avreise og at man da kan velge de online via sin bestilling. Har også fått tildelt seter på rad 15 via SQ i CPH, men da fikk vi beskjed om at vi kunne risikere å bli flyttet siden dette er bassinet-seter. Men dette var nok mer enn de vanligvis vil gjøre.
Høres ut som en plan . Så da er det bare å følge med noen dager før avreise? Blir lissom første man til mølla her.
Expertflyer er veldig bra, men de ligger noen timer etter, hadde en varsler inne, de kommer alltid etter jeg funnet de allerede, men det er kanskje fordi jeg sjekker hvert 10 min. Jeg har lagt inn varsel på et opptatt sete vi vil ha, håper han/hun flytter på seg... Vi har 3A og 3D nå, men vil ha 3C og 3D.
Kona sier vi kan nøye oss med 2A og 3A og droppe 3D, jeg sa ikke faen, får ikke vi dobbelsenga, får ikke han/hun den heller...