Secret Escapes - Erfaringer?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Are, 09. mai 2015.

1. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    15,949
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er vel neppe den eneste som har sett Secret Escapes reklamer på TV og kunne tenke meg å vite litt mer om konseptet.
    Er ikke interessert i å registrere meg på flere steder enn nødvendig, men lite info er tilgjengelig utenfor registrering.

Er det noen som har erfaringer med denne siden?

http://no.secretescapes.com/

Spar opp til 70% på luksushotell osv.

2. Bjoern In America

Bjoern In America Digger USA og Japan!

Likes mottatt:
    1,004
    Bonuspoeng:
    93
    Har prøvd meg, men finner bedre utvalg og like gode dealer på denne måten. (affiliate link slettet, red)

Last edited by a moderator: 05. juni 2015
  3. mathiasfe

mathiasfe Veteran

Likes mottatt:
    8,261
    Bonuspoeng:
    183
    Har registrert meg som bruker, men ikke booked noe enda. Men syns mange tilbud ser bra ut altså. De fleste rabattene ligger på 30-50%, rommene man får tilbud om er ofte ikke standard rom, men av typen superior/suite og det er av og til ekstra "goder" inkludert i prisen.

Hvis dere ikke har registrert dere enda, så send meg en PM med e-post, så kan jeg verve dere, (Du får 150 kr ved registrering gjennom meg og jeg få 50kr ved registrering + 250 når første bestilling går gjennom);)

4. Pingus

Pingus Senior Medlem

Likes mottatt:
    738
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har benyttet de ved to anledninger; 2 rom i London i tre dager, samt 9 rom Lisboa. Begge ganger komplikasjonsfritt, men husk at T&C gjør at oppholdet ikke kan forandres eller avbestilles.

5. Bjartne

Bjartne Verdensvant bondegutt

Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    13
    Har funnet et par tilbud jeg ønsker å slå til på, men har fått litt kalde føtter etter å ha lest diverse engelske reviews der SE ikke har oversendt bookinginformasjon til hotell og/eller hotell er overbooket og ferien blir ødelagt. Men jeg ser at mange av de negative anmeldelsene er noen år tilbake så det er mulig at de har forbedret seg.

Så spørsmålet mitt er:

Er det flere enn Pingus som har positive erfaringer av de som har gjennomført reiser med Secret Escapes i det siste? Er det noen her med evt. negative erfaringer?

6. 1884derby

1884derby Medlem

Likes mottatt:
    262
    Bonuspoeng:
    63
    Har brukt de 1 gang - hotell i Norge i 2018. Funka fint, ingen problemer.

7. Dyret13

Dyret13 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Har brukt det en gang i København. Måtte be om den lille flasken med bobler som var innkludert, ellers ikke noen problemer.

8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    4,804
    Bonuspoeng:
    113
    Brukte det i Paris ein gang. Hotellet skuffa, men sjølve bookinga gjekk greit.

9. sutenai

sutenai Not throw away...

Likes mottatt:
    1,243
    Bonuspoeng:
    93
    Brukt det i Berlin en gang for noen år siden og det funket bra det. Har ikke brukt det siden da de aldri har noe der jeg reiser :p

Del denne siden