Secret Escapes - Erfaringer?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Are, 09. mai 2015.

  1. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg er vel neppe den eneste som har sett Secret Escapes reklamer på TV og kunne tenke meg å vite litt mer om konseptet.
    Er ikke interessert i å registrere meg på flere steder enn nødvendig, men lite info er tilgjengelig utenfor registrering.

    Er det noen som har erfaringer med denne siden?

    http://no.secretescapes.com/

    Spar opp til 70% på luksushotell osv.
     
  2. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Har prøvd meg, men finner bedre utvalg og like gode dealer på denne måten. (affiliate link slettet, red)
     
    Last edited by a moderator: 05. juni 2015
  3. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,775
    Likes mottatt:
    10,107
    Bonuspoeng:
    183
    Har registrert meg som bruker, men ikke booked noe enda. Men syns mange tilbud ser bra ut altså. De fleste rabattene ligger på 30-50%, rommene man får tilbud om er ofte ikke standard rom, men av typen superior/suite og det er av og til ekstra "goder" inkludert i prisen.

    Hvis dere ikke har registrert dere enda, så send meg en PM med e-post, så kan jeg verve dere, (Du får 150 kr ved registrering gjennom meg og jeg få 50kr ved registrering + 250 når første bestilling går gjennom);)
     
  4. Pingus

    Pingus Senior Medlem

    Innlegg:
    919
    Likes mottatt:
    1,310
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har benyttet de ved to anledninger; 2 rom i London i tre dager, samt 9 rom Lisboa. Begge ganger komplikasjonsfritt, men husk at T&C gjør at oppholdet ikke kan forandres eller avbestilles.
     
  5. Bjartne

    Bjartne Verdensvant bondegutt

    Innlegg:
    12
    Likes mottatt:
    56
    Bonuspoeng:
    13
    Har funnet et par tilbud jeg ønsker å slå til på, men har fått litt kalde føtter etter å ha lest diverse engelske reviews der SE ikke har oversendt bookinginformasjon til hotell og/eller hotell er overbooket og ferien blir ødelagt. Men jeg ser at mange av de negative anmeldelsene er noen år tilbake så det er mulig at de har forbedret seg.

    Så spørsmålet mitt er:

    Er det flere enn Pingus som har positive erfaringer av de som har gjennomført reiser med Secret Escapes i det siste? Er det noen her med evt. negative erfaringer?
     
  6. 1884derby

    1884derby Aktivt Medlem

    Innlegg:
    372
    Likes mottatt:
    744
    Bonuspoeng:
    93
    Har brukt de 1 gang - hotell i Norge i 2018. Funka fint, ingen problemer.
     
  7. Dyret13

    Dyret13 Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    28
    Bonuspoeng:
    18
    Har brukt det en gang i København. Måtte be om den lille flasken med bobler som var innkludert, ellers ikke noen problemer.
     
  8. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,243
    Likes mottatt:
    22,482
    Bonuspoeng:
    183
    Brukte det i Paris ein gang. Hotellet skuffa, men sjølve bookinga gjekk greit.
     
  9. sutenai

    sutenai Not throw away...

    Innlegg:
    622
    Likes mottatt:
    3,073
    Bonuspoeng:
    93
    Brukt det i Berlin en gang for noen år siden og det funket bra det. Har ikke brukt det siden da de aldri har noe der jeg reiser :p
     
  10. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    359
    Likes mottatt:
    770
    Bonuspoeng:
    93
    Andre som har brukt de? Fant en helt latterlig bra deal der både hotellets sider og Hotels/booking skal ha 30k minimum for én uke mens Secret Escapes tar 10,2k flatt gjennom hele sesongen. Har fulgt med på dealen utover dagen og ser det begynner å skrante på datoer, vil helst ikke la den gå om det faktisk funker.
     
  11. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,830
    Likes mottatt:
    2,065
    Bonuspoeng:
    113
    Har brukt de på weekend i CPH tidligere, og nå neste helg igjen. Null problem, du får det du betaler for, har ofte noen gode deals.
     
  12. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Brukt Secret Escape flere ganger ved riktig pris, og har vært fornøyd. Ofte extra perks med i prisen. Bodde sist med dem i Dubai med lounge og frokost inkludert og det var ingen problemer med booking eller fordeler man skulle ha.
     
    livinspeed and Duxton like this.
  13. Duxton

    Duxton EBG - SIXT Diamond

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    198
    Bonuspoeng:
    43
    Hvilket hotell var det?
     
  14. kongenamundsen

    kongenamundsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    10
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    3
    Bodde på Hilton Al-habtoor, men ser at de ikke har lounge med i prisen på tilbudet som er idag på Secret Escape. Også bodd på Hyatt Regency i Creek med Secret Escape med lounge(skjønt det var nu mest mat og ikke noe lounge) Bodd på flere hotell i Dubai uten om Secret Escape, men er tilbudet bra nok booker jeg gjerne gjennom Secret Escape.
     
    Last edited: 07. jan 2024
    Duxton liker dette

Del denne siden